Tehonmittaus tulos bsr steg 1.

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Tehonmittaus tulos bsr steg 1.

Viesti Kirjoittaja Vigge »

testing1 kirjoitti:
Noihin lapputehoihin vaikuttaa myös paljonko on luistoa pyörällä vaikka Seppo suihkutteleekin liimaa tms. Samoten jos ahto piikkaa hetkellisesti, tulee paperille kiva hetkellinen huipputeho, joka laskee jyrkästi.
Et varmaan ole tainnut käydä sepon tykönä ihan eilen?
VM testi oli btw. vanhalla penkillä mikä nykyään nelikoiden tehomittaukseen. Uudessa yks rulla penkissä menetelmä vähän eri, kun auto tulee tukivarsista kiinni, eikä vedetä tontiin liinoilla. Gumppa ei myöskään luista kun rulla mallia kunnolla karhennettu.
#1730
500whp.net member
testing1
"Aero"
Viestit: 430
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:34

Re: Tehonmittaus tulos bsr steg 1.

Viesti Kirjoittaja testing1 »

Joo en ole käynyt moneen vuoteen Harisella, mutta kuten VM testissä käy ilmi jo silloin(2004) oli nelivetopenkki, jos on muuttunut niin ei tietoa millanen nykyään/ miten eroaa sen aikaisesta nelivetopenkistä..
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Vastaa Viestiin