mursu kirjoitti:
Eikös tuo "liitin" ole samalla takaisku? Ja kyllähän ne jumittelee, ikinä en oo kyllä Saabissa moiseen törmännyt, mutta miksei se mahdollista ole.
Etteivät vaan ole laittaneet takaiskuja väärinpäin pumpun vaihdon yhteydessä... oliko meno- ja paluuliittimet samanlaisia, vai puuttuko paluulinjasta kuula? Muistaako joku?

Pyynnöstä sain tuon vaihdetun valkoisen liittimen jota tuossa nyt puhaltelen, on vanhan poskissa vielä puhallusvoimaa/ imuvoimasta ei kannata sen enempää mainita

.
Joo takaiskuhan siinä on ja tosiaan pelittää puhaltamallakin. Auttaa kun ensin avittaa sitä kuulaa mutta luulisi pumpun paineen aukaisevan sen kuulan helpommin kun jokin puhaltaminen. Auto kävi ja kukkui noin 3 tuntia korjaamolta haun jälkeen joten uskoisin että liittimet on oikein asennettu....... mutta........mutta
Mikä h**vetin vika siinä oikein on? Kun bensapumppu vaihdettiin "aitoon" ScanTechin paketoimaan arvatenkin China pumppuun ja niin se valkoinen kulmaliitin jossa piti olla vika myös uuteen ja auto hyytyi tosiaan lähes heti korjaamolta haun jälkeen

.
Kävin yöllä kerran starttaamassa, pyöritti hyvin muutaman kerran ja sitten motti kuin jumiin ja ei lähtenyt käyntiin!??! Hinuri kävi hakemassa potilaan jatkohoitoa saamaan ja toivottavasti vika löytyy sillä korjaamoiden hinnat hirvittää ja pakkanen palelluttaa

.
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.