Itsellä on tuo ng ollut n. 5,5v, ja meni autokuumekin ohi kun ajoi sillä kolmen kuukauden tauon jälkeen, onhan se kuin uusi auto tuon liki 10v uudemman sitikan jälkeen

Mihin tuo väittämäsi huonosta kolariturvallisuudesta perustuu? Onko käynyt tai meinannut käydä huonosti kolarissa vai?Karjay kirjoitti: Miinuspuolena näkisin huonon kolariturvallisuuden sekä Saabiksi ruman ulkonäön.
Näinhän se onkin, kiitoksia. Pitäisi aina muistaa tarkistaa faktat. A Vectran luulisi olevan turvallisuudeltaan tuota B:tä selvästi kehnompi.Pola kirjoitti:900 on a-vectran sukulainen. Ei b-vectran joka on testattu.
Karjay kirjoitti:NG:n "pullamaisuutta".
94-95 vuosimallin ng900 2.0i konetta on ollut B204i sekä B206i tyyppimerkinnällä, eli tasapainoakselilla sekä ilman, eli ostamalla 94 tai 95 vuosimallin 2.0i auton et pelkästään tuolla "2.0i" tyyppimerkinnällä voi tietää kumpi konetyyppi kyseessä.Jeltsin kirjoitti:Paljon on puhuttu, että 1995-malliseen NG900:een tuli tonnarista tuttu tasapainoaikseli moottoriin.
Onko tällä suuri merkitys 2,0l vaparin kestävyyteen?
Nimimerkillä 1994 2,0 vapari suunnitteilla.