Nopeat kysymykset
Re: Nopeat kysymykset
kokeile ottaa ensiks lambda liitin irti, jos sulake paukahtaa edelleen niin seuraa piuhaa. Todennäköisesti jostain kulunut puhki.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Nopeat kysymykset
Lambda näköjää toimii kun antaa anturidataa, mutta lämmitin ei. pitää nypätä se johto irti jos polttaa nii on sen liittimen ja sulakkee välis todnäkösesti jossei polta nii sit lambda ja liittime välis.
Saab 9-3 ''Wnb Viggen'' Stage : Ei mitään hajua enään.
Re: Nopeat kysymykset
Paljonko letkua tarvitsee uuden bensapumpun vaihtoon, monta klemmaria ja onko siellä joitain suodattimia?
Re: Nopeat kysymykset
Bensapumpun vaihtoon ei tarvitse letkua lainkaan kunhan vaihtaa koko ämpärin pumppuineen.
Jos tarkoitus on säästää vaihtamalla pelkkä pumppu, niin n. 20cm letkua riittää, klemmareita voi laittaa vaikka neljä ihan varmuuden vuoksi.
Varo niitä bensalinjan muovisia pikaliittimiä tankin päällä, niistä napsahtaa helposti liittimen lukituskynsi rikki.
Suodatin on tankin ulkopuolella, siinä on banjopultit ja kupariset tiivisteet, jos ei satu uusia tiivisteitä olemaan, niin vanhat voi vaikka löijata hehkuttamalla.
Jos tarkoitus on säästää vaihtamalla pelkkä pumppu, niin n. 20cm letkua riittää, klemmareita voi laittaa vaikka neljä ihan varmuuden vuoksi.
Varo niitä bensalinjan muovisia pikaliittimiä tankin päällä, niistä napsahtaa helposti liittimen lukituskynsi rikki.
Suodatin on tankin ulkopuolella, siinä on banjopultit ja kupariset tiivisteet, jos ei satu uusia tiivisteitä olemaan, niin vanhat voi vaikka löijata hehkuttamalla.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
Re: Nopeat kysymykset
3. puristukset mittauksen mukaan 0 bar, eli kansi pois seuraavaksi (4. puristukset olivat 10 bar).ippe kirjoitti:Potilas on 2003 OG9-3, alkujaan 2.0t, tällä hetkellä Napen stage 1 biopower-softa.
Oli kuulemma tehot hukassa ja alkoi käydän täristen, FCOD 771 näytti olevan SIDissä, kolmosen tulppa märkä, muut ok, kokeiluna vaihdoin tulpan ja laitoin toisen sytkäkassunkin jsitten starttasin, käynti muuttui koko ajan ontuvammaksi ja lopulta sama FCOD 771 tuli uudestaan.
Pähkäilyn jälkeen tuli epäilys siitä että kolmosen suutin päästäisi läpi, olisiko tämä järkevä selitys?
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
Re: Nopeat kysymykset
Ippe eihän ois mahollista että mäntä paskana tai venttiilit jumittanu?
Saab 9-3 ''Wnb Viggen'' Stage : Ei mitään hajua enään.
Re: Nopeat kysymykset
Muistaako joku ulkoa lyhemmän moniurahihnaversion pituuden tai numeron Motonetissa, OG900 2.3 vapari -95, ei ilmastointia. Pitemmän version numero on 30-6995 ja pituus 1995 mm. Tarkoitan siis lyhemmällä versiolla sitä joka ohittaa yhden pyöristä.
Re: Nopeat kysymykset
Ei kukaan kehtais ottaa kuvaa imusarjasta, että näkis miten alipaineletkut pitäs mennä? NG- 900 2.0t -96 kyseessä.
Saab 9000 -96 2.0T
Re: Nopeat kysymykset
Pakoventtiili sieltä oli mennyt, voihan se olla jumittanut ennen palamistaan.Jadii92 kirjoitti:Ippe eihän ois mahollista että mäntä paskana tai venttiilit jumittanu?
Vissiin tuohon pitää jakopäätäkin askarrella venttiilin lisäksi, oli kuulemma sen verran kuluneet laahaimet että tuon voisi rempata...
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
Re: Nopeat kysymykset
Uskaltaako tälläistä laittaa uuden bensapumpun kanssa? Pumpussa 8mm lähtö.
http://m.motonet.fi/fi/tuote/458138/Gat ... estava-15m
http://m.motonet.fi/fi/tuote/458138/Gat ... estava-15m
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Nopeat kysymykset
tarttee olla upotuksen kestävää jos tankin sisään tulossa...
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: Nopeat kysymykset
Eikös toi ole etanolin/upotuksen kestävää? Mulla ainakin rouvan satkussa kestänyt 1,5 vuotta.
900 -88
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
Re: Nopeat kysymykset
Jotain Trelleborgin bensaletkua liikkeessä möivät, kehuivat että kestäisi kaikkea... Avasin luukun ja autoliikkeessä aikanaan komea patentti tuonne tehty.
Kuva: http://i1234.photobucket.com/albums/ff4 ... ow79x.jpeg
Uskaltaako tuon laittaa samalla tavalla kiinni vai löytyykö tuota keltaisko muovinpalaista jostain ehjää? Mahtaakohan tuo toinen lähteä ehjänä, ei paljoa uskalla taittaa ettei napsahda sekin poikki.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Kuva: http://i1234.photobucket.com/albums/ff4 ... ow79x.jpeg
Uskaltaako tuon laittaa samalla tavalla kiinni vai löytyykö tuota keltaisko muovinpalaista jostain ehjää? Mahtaakohan tuo toinen lähteä ehjänä, ei paljoa uskalla taittaa ettei napsahda sekin poikki.
Re: Nopeat kysymykset
Tankin sisälle asennettavan letkun tulee olla bensan(ja etanolin)kestävää myös letkun ulkopinnalta. Bensaan upotettavaksi tarkoitettua siis. Motonetin upotettava Gates-letku on tämä: http://m.motonet.fi/fi/tuote/458135/Upo ... 8mm-305-cm
Ihan riittävä tuo kulmaliittimen varmistusranetus varmaankin on. Keltainen lukituspala on pumpun kannessa ruuvilla kiinni, ruuvin kanta yleensä lakattu piiloon. Irrota ruuvi, niin saat keltaisen palan nousemaan ylöspäin ennen kulmaliittimen irrottamista, säilyy edes toinen kynsi ehjänä. Saman ruuvin alle voi laittaa "kulmaraudan" pitelemään kulmaliittimiä paikallaan, jos letkuklemmarin pitokyky epäilyttää.
Ihan riittävä tuo kulmaliittimen varmistusranetus varmaankin on. Keltainen lukituspala on pumpun kannessa ruuvilla kiinni, ruuvin kanta yleensä lakattu piiloon. Irrota ruuvi, niin saat keltaisen palan nousemaan ylöspäin ennen kulmaliittimen irrottamista, säilyy edes toinen kynsi ehjänä. Saman ruuvin alle voi laittaa "kulmaraudan" pitelemään kulmaliittimiä paikallaan, jos letkuklemmarin pitokyky epäilyttää.
Re: Nopeat kysymykset
Pitää sitten hakea motonetista vielä tuollainen letku. Jos jollain ehjää tuota keltaista muovia niin yv!