Nopeat kysymykset
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Nopeat kysymykset
Olisko ollu Mode 0 tilassa aika loppu päässä. Joku rivi 32 tjsp. Näyttää yhden kerrallaan. Techillä sitten enemmän. Tai nollaat, kaipa se tulee takaisin. Yleensä tätä ei kyllä suositella vaan suoraan koodin lukuun. Koodit nollaantuu, kun ottaa vähäksi aikaa Ecun sulakkeen irti. Olikohan nro 17...
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Nopeat kysymykset
Pitääpä nollata että saa toisen koodin pois että näkee tuon limpin aiheuttajan. Veikkaan että vielä vähä öljyä läppäkotelossa turbotuhosta ja sen takia oikuttelee, tulpatkin on vielä vaihtamatta uusiin.
Re: Nopeat kysymykset
Kaverin B205E -koneiseen kolkkiin pitäisi jakopääremppa tehdä.
https://webshop.saabparts.com/en/9-5-19 ... eringssats
Tuon setin pitäisi mennä heittämällä paikalleen? Kolkin ja femman T7-koneissa ei ymmärtääkseni ole sisäisiä eroja, mutta parempi varmistaa.
https://webshop.saabparts.com/en/9-5-19 ... eringssats
Tuon setin pitäisi mennä heittämällä paikalleen? Kolkin ja femman T7-koneissa ei ymmärtääkseni ole sisäisiä eroja, mutta parempi varmistaa.
Saab 9³ SC 1.9TiDS A -08 | Saab 9⁵ 4D 2.0t -99
Ex - Saab 9⁵ 2.3tA -08 | Saab 9³ 2.3t SE -00 | Saab 9³ 2.2TiD SE -o1 | #6173
Ex - Saab 9⁵ 2.3tA -08 | Saab 9³ 2.3t SE -00 | Saab 9³ 2.2TiD SE -o1 | #6173
Re: Nopeat kysymykset
Onko og9-3 (-02 Aeron) bensapumppu ja ämpäri sama kuin ng900 turbon?
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Nopeat kysymykset
Kyllä pitäisi mennä. T5-koneisiin käy myös jos vaihtaa T7:n tasapainoakselit.ValPe kirjoitti:Kaverin B205E -koneiseen kolkkiin pitäisi jakopääremppa tehdä.
https://webshop.saabparts.com/en/9-5-19 ... eringssats
Tuon setin pitäisi mennä heittämällä paikalleen? Kolkin ja femman T7-koneissa ei ymmärtääkseni ole sisäisiä eroja, mutta parempi varmistaa.
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Re: Nopeat kysymykset
Helmikuussa meni kaasuläppäkotelo vaihtoon. Uusi kotelo skruvatista. Nyt alkanut oireilla taas.
http://www.skruvat.fi/Lappakotelo-P11376.aspx
Mitä sanoo Viisastenkerho. Voiko läppäkotelo hajota heti uudestaan vai onko vika jossain muualla?
http://www.skruvat.fi/Lappakotelo-P11376.aspx
Mitä sanoo Viisastenkerho. Voiko läppäkotelo hajota heti uudestaan vai onko vika jossain muualla?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Nopeat kysymykset
Tietenkin voi hajota heti uudestaan. Eihän se välttämättä ollu ehjä se minkä sait skruvatilta.Huttunen kirjoitti:Helmikuussa meni kaasuläppäkotelo vaihtoon. Uusi kotelo skruvatista. Nyt alkanut oireilla taas.
http://www.skruvat.fi/Lappakotelo-P11376.aspx
Mitä sanoo Viisastenkerho. Voiko läppäkotelo hajota heti uudestaan vai onko vika jossain muualla?
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: Nopeat kysymykset
Eilen kävi näin, päivän eka startti..
Oli virrat päällä jonkun aikaa ennen starttia, ei lähtenyt käyntiin..virrat pois ja pyöritti hetken ja käynnissä..kierrokset ok, ei röpöttänyt. Muutenkin ns. kylmäkäynnistys pidentynyt, lämpimänä lähtee heti...oireita jostain??
Tulpat ajettu reilu 30 tonnia, just vaihettiin jakajankansi+pyörijä...Vaparikone
Oli virrat päällä jonkun aikaa ennen starttia, ei lähtenyt käyntiin..virrat pois ja pyöritti hetken ja käynnissä..kierrokset ok, ei röpöttänyt. Muutenkin ns. kylmäkäynnistys pidentynyt, lämpimänä lähtee heti...oireita jostain??
Tulpat ajettu reilu 30 tonnia, just vaihettiin jakajankansi+pyörijä...Vaparikone
Nro 6180
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
Re: Nopeat kysymykset
Ainakin bensalinjan takaiskun pettäminen on aiheuttanut sitä, että pidemmän seisonnan jälkeen startit on pidempiä. Pumpun pitää nostaa paineet ja täyttää linjasto uusiksi, kun polttoaine on valunut rikkinäisestä takaiskusta johtuen tankkiin.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Nopeat kysymykset
Päivittäisessä ajossa tuo on, se aamun eka kestää jonkun aikaa...siinäkin vielä vaihtelua, joskus pyörittää kauemmin, joskus ei..
Nro 6180
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
Re: Nopeat kysymykset
Mistä pitäisi lähteä etsimään vikaa kun ilmastointi ei puhalla kylmää. Hyppylangalla suoraan kytkimelle syötettäessä virtaa, kytkeytyy ja puhaltaa nätisti kylmää. Järjestelmä täytetty ja pitäisi olla paineet kohdallaan. Mikä voi estää magneettikytkimelle tulevan virran kulun? Sulakkeet ja rele tarkistettu useaan otteeseen.
edit: releelle tulee virtaa, ohjaus ei siis maadoita, joten virta ei pääse kytkimelle. Onko diagnostiikkalaitteilla mahdollista tarkistaa: paine ja lämpötila-anturit?
Mikä muu voisi estää ohjausta antamasta käskyä?
edit: releelle tulee virtaa, ohjaus ei siis maadoita, joten virta ei pääse kytkimelle. Onko diagnostiikkalaitteilla mahdollista tarkistaa: paine ja lämpötila-anturit?
Mikä muu voisi estää ohjausta antamasta käskyä?
Re: Nopeat kysymykset
Kolkki heittää silloin tällöin FRONT LIGHT FAILUREa. Valot toimii kuitenkin moitteetta...
Voisiko liittyä siihen releeseen? Yleensä oirehtii toisin, mitä tuolta toisaalta olen lueskellut... Vai kuittailenko vain pois niin ku tähänkin asti
Voisiko liittyä siihen releeseen? Yleensä oirehtii toisin, mitä tuolta toisaalta olen lueskellut... Vai kuittailenko vain pois niin ku tähänkin asti
Saabiton mies on onneton mies.
Re: Nopeat kysymykset
Tarkista oranssin valonvalvontareleen juotokset.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Nopeat kysymykset
Ok, eli voi hyvinniin johtua siitä. Täytyypä aukoa/tutkia.
Saabiton mies on onneton mies.
Re: Nopeat kysymykset
Ilmastoinnin sisälämpötilan anturi pitäs jostain saada. Rupelli kyllä pyörii, mutta antaa vikakoodia siitä.
Paljonkohan toi suurinpiirtein maksaa ja millä nimellä tuota kannattas etsiä(ebay?/purkaamot?)?
Paljonkohan toi suurinpiirtein maksaa ja millä nimellä tuota kannattas etsiä(ebay?/purkaamot?)?