tiirikkav2 kirjoitti:^ Tietääkseni se vaihdelaatikon tuki tykkää hajoilla näissä, eikä noi muutkaan järin tukevia ole.. EDIT: taaimmainen joka tulee pakoputken viereen apurunkoon
En löytänyt täältä mokomaa, asia on vähän ajankohtainen itelläkin.
voisin melkein väittää että se on linkissä oleva. viisaammat korjatkoon. Ei vastaavan näkösiä löydy kuin tuo maptunin myy samanlaista, että en usko vaihtoehtoja paljon jäävän
Paha sanoa, kun ei maptunikaan tarjonnut kuin diiseliin tuota että uskoisin sen olevan yhtä käypä.. Tärinöistä en osaa sanoa, vaikka itselläkin on uretaania ja uutta puslaa joka nurkassa eikä mikään ole lisääntynyt tornaria tommonen tärinä
Jonteri kirjoitti:Onko tuo dieselin tukikumi kuinka paljon jäykempi ? Tuntuuko tärinät kabiiniin bensakoneessa ?
Sen verran jäykempi, että väheni huomattavasti vaihdekepin heilunta. Eikä tärinöitäkään tunnu kabiinissa ellei liian pienillä kierroksilla väännätä, korkeintaan vähän sporttisemmin moottorinäänet kantautuu sisään vedättäessä
http://m.eeuroparts.com/Parts/11949/Bra ... e-5334529/
Takasiniskuventtiilin oli entinen omistaja paikannut massalla ja tarvis saada uus. Sopiiko tähän tarkoitukseen ihan normi bensaletkut vai vaatiiko kovan letkun, ja saako noita venttiileitä esim. Motonetistä?
Voiko vanhasta diesel-Saabista (9-3 vm. -99) simahtaa akku noin vain yhtäkkiä? Eilen ajettu n. 400 km (mukana pari pysähdystä), seisoi yön pihassa (valot pois, ovet lukossa) ja tänään ei lähde käyntiin. Laiskasti yrittää hieman, sitten hyytyy kokonaan eli ei toivoakaan käynnistymisestä. Valot palavat sisällä, keskuslukitus toimii (ei maailman parhaiten kuitenkaan, muutama kerta pitää painella) ja etuvalotkin palavat sen mitä näin aurinkoisella ilmalla nyt näkee.
Mietin vain että uskaltaako ostaa uuden akun ettei vika ole jossain muualla ja uuden akun lataus purkaantuukin yhtäkkiä... Vanha akku on viitisen vuotta vanha Varta eli eikös sekin ole elinkaarensa päässä?
Eilen laittoi Check Enginen päälle kovassa vauhdissa (ei mitään uutta, tykkää tuota tehdä useinkin) mutta akun loppumisesta ei ole ollut mitään merkkejä. Lähtenyt käyntiin räväkästi kuin ampiainen ja nyt yhtäkkiä ihan hyytynyt meininki.
^^Kyllä ne usein juuri noin hajoaa. Akkuostoksille vaan, kun kerran on kerran jo viisivuotias.
Los_Lelle kirjoitti:http://m.eeuroparts.com/Parts/11949/Bra ... e-5334529/
Takasiniskuventtiilin oli entinen omistaja paikannut massalla ja tarvis saada uus. Sopiiko tähän tarkoitukseen ihan normi bensaletkut vai vaatiiko kovan letkun, ja saako noita venttiileitä esim. Motonetistä?
2001 9-3 2.0t automaatti
Bensaletku toimii oikein hyvin alipaineletkuna. Motonetin takaiskuvalikoimaa en tunne.
Ok, kiitos, täytyy pyytää naapurin huoltomies katsomaan aamulla. Voi samalla varmaan yrittää käynnistää kaapeleilla jotta näkee pärähtääkö ollenkaan käyntiin.