Kansitiiviste vaihtoon 110 tkm kohdalla?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
legro
Matalapaineturbo
Viestit: 172
Liittynyt: Ti Helmi 22, 2005 15:48
Paikkakunta: Seinäjoki - Tre

Viesti Kirjoittaja legro »

Niin on.
93 2.0t
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

janski kirjoitti:Mullakin on Vähämaan Autopalvelusta pelkkiä hyviä kokemuksia. Vaimon tonnariin kun vaihdoin bensapumpun, niin lainasivat työkaluja ja vielä ilmaiseksi 8O
Hieman offtopicia: "Monnin miljoonakaupunki" :lol: :lol: :lol: Aika hauska :D :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
mordai
"Turbo"
Viestit: 254
Liittynyt: La Huhti 17, 2004 20:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mordai »

legro kirjoitti:
93t sport kirjoitti:
legro kirjoitti: Ku ei millään viitti. Meneen niin runsaasti aikaa hukkaan..eikä se oikeen tunnu kätevältä..
Luuletko että me jaksamme kirjoittaa samat asiat moneen kertaan? :roll:
No se varmaankaan ole mun murheeni..
Sitten myös se on varmaan oma ongelmasi jos joudut maksamaan siitä että kansi kiristetään merkkikorjaamossa... Kyllä siitä ilmaiseksikin selviää... mutta tästä onkin jo kirjoitettu :lol:
9-3 SE 2.0T '01 (Myyty :( oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

93t sport kirjoitti:
legro kirjoitti:Murheeni ratkeaa useimmiten ajamalla auto korjaukseen, jos siinä jotain vikaa esiintyy.. en ihan niin paljoa tälläsillä asioilla murehdi

Kun tämä vika ilmaantuun, niin sitten se täytyy käydä korjauttamassa. Jos ei sitä ennen ole tullut vaihdettua koko kotteroa..
Kuulostaa hyvältä ratkaisulta :D
Kannen kiristys on kuiteskii niin pieni homma että kannattaa teettää vaikka jonkun huollon yhteydessä niin saattaa säästää omaa aikaa ja rahaa jonkuun verran.
Jep, itse käyn keräämässä leimat PCS:ltä, mutta tämän loistavan forumin ansiosta osaan ja tunnen autoni päivä päivältä paremmin. Se on mielestäni pikantti lisä autoharrastukseen. Olen oppinut nauttimaan tiedon metsästyksestä ja sen käytäntöön viemisestä. Monesti hommat jäävät tekemättä työkalujen ja tiedon puutteesta, mutta yhden tai kahden tunnin taksalla saa jo aikamoisen läjän laatutyökaluja.

Jos taas omatoiminen korjaus kestää pitempään kuin koko illan/viikonlopun ja auto pitää olla aamulla taas ajossa, niin siinä tapauksessa vien kyllä auton suosiolla pajalle.

Kiitos siis kaikille asiantuntijoille, jotka ovat itsekin kartuttaneet asiantuntemuksensa tämä forumin ja omien kokeilujensa kautta.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

peinu kirjoitti:... tunnen autoni päivä päivältä paremmin. Se on mielestäni pikantti lisä autoharrastukseen. Olen oppinut nauttimaan tiedon metsästyksestä ja sen käytäntöön viemisestä.
Juuri näin, tosin "tieto lisää tuskaa" lausahdus sopii tähän kohtaan myös :) Täältä kun jotain "kauhutarinoita" lukee, niin samantien alkaa kuulemaan ja tuntemaan vähintäänkin melkein samanlaisia oireita omasta Saapikkaasta...
peinu kirjoitti:.Monesti hommat jäävät tekemättä työkalujen ja tiedon puutteesta, mutta yhden tai kahden tunnin taksalla saa jo aikamoisen läjän laatutyökaluja.
Jos taas omatoiminen korjaus kestää pitempään kuin koko illan/viikonlopun ja auto pitää olla aamulla taas ajossa, niin siinä tapauksessa vien kyllä auton suosiolla pajalle.
Heh, kannattaa hommata x-määrä saabeja varuiksi, kyllä niistä aina joku on ajokunnossa jos remppa venyy :wink:
Täytyy kyllä myöntää, että tämän "tietopankin" olemassaolo on lisännyt omaa itseluottamusta autonlaitossa ihan uusiin sfääreihin kun tietää, että ongelmien ilmetessä täältä löytyy apu aika suurella varmuudella. Vielä kolme-neljä vuotta sitten kun silloinen T8 korkkasi kantensa, kiikutin auton suosiolla Laakkoselle ja maksoin itseni kipeäksi...No, nyt lepää tonnari pukeilla, koko konehuone on purettu omin nokin suurinpiirtein atomeiksi, ja vaihdelootan irroitus olisi seuraavaksi edessä (kytkinpaketin vaihto). Tällaisista rempoista en uskaltanut nähdä edes unia jokunen vuosi sitten, ja vaativin tekemäni remppa"projekti" silloin oli varmaan polkupyörän takarataspakan vaihto :roll:
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Vastaa Viestiin