3-spoke Double 7x17, ET45, 215/45/17, 9-3 Aeron orkkisvanteet, käy
NG900/OG9-3/9-5
Miten käy jos laittaa 225/45 noihin vanteisiin. Mahtaako raapia?
Sillä vaan ,kun olis sellaiset tarjolla.
Hyvin käy.
Mulla pyörinyt noilla vanteilla 225/45 Nokia NRZ:t ja GY F1:t.
Ei raavi yhtään ajaa millainen poka päällä tahansa, radalla täpöllä, mökkitiellä, 800kg peräkärry perässä, ihan miten vain.
3-spoke Double 7x17, ET45, 215/45/17, 9-3 Aeron orkkisvanteet, käy
NG900/OG9-3/9-5
Miten käy jos laittaa 225/45 noihin vanteisiin. Mahtaako raapia?
Sillä vaan ,kun olis sellaiset tarjolla.
Hyvin käy.
Mulla pyörinyt noilla vanteilla 225/45 Nokia NRZ:t ja GY F1:t.
Ei raavi yhtään ajaa millainen poka päällä tahansa, radalla täpöllä, mökkitiellä, 800kg peräkärry perässä, ihan miten vain.
Juu, hyvin menee. Mulla kans noi 3-spoke doublet, 225/45 Contit ja konin ~35mm madallus, eikä ainakaan vielä oo ottanu kiinni minnekään.
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Mulla alla nyt 7,5*17 vanteet, et40 ja 225/45/17 kumit 35mm madalluksella. Vasemman puolen takarengas nappaa kaareen kiinni todella kovaa kantattaessa tai täydessä lastissa helposti. Oikean puolen kanssa ei ongelmaa. Takapuskurin muovilerpake on kulunut jo itsestään pois
Onko auto Ooppelimaisen kiero vai taka-akselin pusla mennyt?
Suosittelen vierailua rengasliikkeeseen ja uudet vanteet alle tai rullaa kaaret..
Mun NGn rengaskoko on 225/40-18 vanne 8x18". Kaaren ylimmästä kohdasta renkaan napaan on 320mm.
Aluksi raapi eturenkaat sisälokariin mutta, kun se on muovia ni sorvautu sopivaksi muutaman kilsan jälkeen ja muutoskatsastus hoitui ongelmitta.