Lisäpitkät

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Pola
"Hölösuu"

Re: Lisäpitkät

Viesti Kirjoittaja Pola »

Onko kukaan asentanut tuollaista kilven taakse tulevaa valorautaa? Millähän sen saa tukevasti kiinni tuohon vaahtomuovitäytteiseen puskuriin :?:
Pola
"Hölösuu"

Ahaa! Hyvä tietää niin osaan valita siihen sopivat ruuvit. Kiitos
tetammi
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Pola kirjoitti:Onko kukaan asentanut tuollaista kilven taakse tulevaa valorautaa? Millähän sen saa tukevasti kiinni tuohon vaahtomuovitäytteiseen puskuriin :?:
Vaihdoin just klubitaustan kilven alle ja kilpee irroittaes ruuvin mukana tuli sellane pikkurillin kokoinen muoviruuvi johon kilpi tulee ruuvin kaa kiinni.
Ootko kokeillu sovittaa tuota kilventaustakiinnitystä, mulla oli kans sellanen niin lisävalot olis tullu todella kauas eteen. hommasin sit orkkisraudat, tosin niiden kans hellan FF1000:ien kiinnitys vaati hieman modaust että ne sai suunnattua riittävän alas ilman ettei itse lamput nousu hölmön ylös.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Pola
"Hölösuu"

Ei oo tullu kokeiltua. Viime talvena oli noilla orkkisraudoilla ja näyttivät ihan tuntosarvilta :D Lisäksi häiritsee orkkisraudoissa se että nuo lampun kuvut näkyy kabiiniin kun ovat niin ylhäällä. Kesän ovat nyt olleet poissa ja meinasin täks talveks jotain asiallisemman näköstä ratkasua.

Jollain näyttäis olevan valmis pakettikin kaupan http://www.nettivaraosa.com/viewPart.ph ... y.php?id=6 :twisted: :lol:
tetammi
"Saabisti"

Saattaa noistakin jäädä vähän kuvut näkyviin... :mrgreen:
Ja voi ruveta oleen puskurin muovi vähän kovilla.
Saahan siihen tietty laitettu vaikka kuin monta gyproc-ankkuria tjsp. millä tukevoittais.

Ennemmin keskittyisin muokkaamaan niitä orkkisrautoja matalammaksi. Omassa ei noi tonnisten kuvut näy kuskin paikalle tai sitten mä oon vaan pätkä. :D
Kuva
Viimeksi muokannut tetammi, Ma Marras 23, 2009 09:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Teemu paimiosta
#1266,
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Pola
"Hölösuu"

No katos vaan. Onko nuo valot siis Hella Rallye 1000 FF?
Sellaset olis tarkotus hankkia. Viime talven oli britaxit ja niillä ei nähnyt kyllä hevon ***tua. :)

Millä tapaa sitten muokkasit noita orkkisrautoja?

Väpättääkö nuo pahasti ilman niitä ylätukia?
tetammi
"Saabisti"

Pola kirjoitti:No katos vaan. Onko nuo valot siis Hella Rallye 1000 FF?
Sellaset olis tarkotus hankkia. Viime talven oli britaxit ja niillä ei nähnyt kyllä hevon ***tua. :)

Millä tapaa sitten muokkasit noita orkkisrautoja?

Väpättääkö nuo pahasti ilman niitä ylätukia?
Sellaset ne ovat.
Itse asiassa viilaskelin itse lampujen kiinnikkeistä muovia pois että ne sai säädettyä riittävän alas, hieman ehkä pitäis viilata lisää kun näyttävät ehkä vähän ylös tai sitten rautojen reikiä avartaa ylemmäs.
Ihan virattomat ovat ilman ylätukia, tuet ruuvasin maskiin, ylimmäisen poikkirivan alapuolelle.
Teemu paimiosta
#1266,
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Vastaa Viestiin