Vetelyt kuriin
clämppi, fenderi, rescue kit...rescue me!
Olen kyllä sitä mieltä, että jonkinasteisesta vetelystä ei Suomen tiestössä ja tehokkaassa ja leveäläskisessä etuvetoisessa pääse millään eroon...toki se saattaa hieman vähentyä, mutta miten paljon?
Helpoin konsti päästä vetelystä on muuten vaihtaa ne sikamageet 235/40 joihinkin sirkkelinterärenkaisiin ja käydä säädättämässä auraukset ekaa kertaa kohdalleen!
Laittakaahan puolueetonta ja välitöntä kommenttia ajotuntumista, kun olette asentaneet systeemejä vehkeisiinne.

Olen kyllä sitä mieltä, että jonkinasteisesta vetelystä ei Suomen tiestössä ja tehokkaassa ja leveäläskisessä etuvetoisessa pääse millään eroon...toki se saattaa hieman vähentyä, mutta miten paljon?
Helpoin konsti päästä vetelystä on muuten vaihtaa ne sikamageet 235/40 joihinkin sirkkelinterärenkaisiin ja käydä säädättämässä auraukset ekaa kertaa kohdalleen!

Laittakaahan puolueetonta ja välitöntä kommenttia ajotuntumista, kun olette asentaneet systeemejä vehkeisiinne.
Totta. Tuskin näilläkään pääsee siitä kokonaan eroon, mutta parannus se pienikin. Puolueettomuus tuskin kovin hyvin toteutuu arvosteluissa kun tuskin kukaan haukkuu pystyyn jotain autoonsa kalliilla hankittua lisäystä. Samallahan osoittaisi, että on mainosten uhri ja tuli tehtyä väärä valinta
Subjektiivisia kokoemuksia sensijaan tulee.
-Heikki

Subjektiivisia kokoemuksia sensijaan tulee.
-Heikki
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
No mä tunnustan että noi mun talvirenkaat oli susi ostos 235/45 17" siis ihan mahoton ajaa kaikissa olosuhteissa, vetelee, heiluu urissa puolelta toiselle. Mutta pakko ajaa noilla ku kerran tuli ostettua. 

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Toisaalta kuka kehtaisi ajaa jollain nakkirenkailla tai vanteilla vaikka kuinka olisi hyvät. Kyllä se ulkonäkö on erittäin tärkeä asia
Nimim: "talvirenkaina 225/45-17"
Lisäys: paksumpiprofiiliset ei muuten mahtuisikaan alle

Nimim: "talvirenkaina 225/45-17"
Lisäys: paksumpiprofiiliset ei muuten mahtuisikaan alle

Viimeksi muokannut HMK, Pe Helmi 20, 2004 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
On ne varmaan ens talveks hankittava kevyemmät 15" alut alle. Kyllä talvirenkaissa varsinkin luulen huomaavani rautavanteen jousittamattoman massan vaikutuksen rupulatiellä ja motarillakin. Näkö kohenee minimaalisti...noh ainaskin jonkun verran kuitenkin
Ainaskin auton ulkonäkö... ajattelin talvella kuitenkin pitäytyä 15" renkaassa. Täällä pohjosessa ainaskin on sen verran lunta ja uraa, että kapeemmatkin vois melkein olla. Onneksi Ekoturbossa on kuitenkin kesärenkaan runko, niin ovat uutta rengasta jämäkämmät. Mielipidettä asiasta?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Hei 93tsport, tunkkaako joku autoasi ylös vai miksi noi suuri tyhjätila renkaan ja takakaaren välillä!
Jep, näin se menee. Mielenkiinnolla kyllä odottelen niitä subjektiivisiä kommenttejanne. Itseäni on ruvennut jo hieman riipomaan oman auton madallettu / jäykempi alusta ( eibach ) talvikeleissä...nylpyttää siihen malliin, että taitaa ensi talveksi vaihtua vakiojouset alle.

Jep, näin se menee. Mielenkiinnolla kyllä odottelen niitä subjektiivisiä kommenttejanne. Itseäni on ruvennut jo hieman riipomaan oman auton madallettu / jäykempi alusta ( eibach ) talvikeleissä...nylpyttää siihen malliin, että taitaa ensi talveksi vaihtua vakiojouset alle.

No sehän on kattokaas näääs se 9-3X katumaasturi mikä toi mulla on9-3Tid kirjoitti:Hei 93tsport, tunkkaako joku autoasi ylös vai miksi noi suuri tyhjätila renkaan ja takakaaren välillä!![]()
![]()

No, 30mm tuosta on siis pois ja jokainen voi itsekin todeta kuinka kuvakulman mukaan toi näkymä muuttuu, seisaalla ollessa cool mutta alempaa katsottaessa sitä väiä sillä kuitenkin on...

Eli n. 60mm tiputus vakiosta niin olis rengas/kaari samalla tasolla.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Oliko tässä setissä siitä paljon puhutusta rintapellin (?) repeämisestä päästy eroon ? Vai mikä oli homman nimi ? Onko porukka tilaamassa tavaraa tuolta ? Mä voisin kyllä olla kiinnostunut etenki tosta clämpistä...HMK kirjoitti:MP-performancen clamp&brace kit on saapunut Euroopan jälleenmyyjälle. Hinta on 163,5 EUR (sis.alv.) + shipping With prior, 3-4 days: 8,64 euro without prior: 4-8 days: 5,56 euro.
Lisätietoja Marcilta: marc.saab@pandora.be
-Heikki
Ei oo ainakaan rahtikulut mitään hirveen pahoja