Mä huomannu mitään eroa NG:ssä stage1 vs stage1 /w simonssin puolisetti.
Voi olla etten sitten kiinnittänyt huomiota spoolaukseen, mutta ei se ainakaan järin suuri ero ollut, että olisin siihen kiinnittänyt erityistä huomiota.
Stag2 oli mulla kovin lyhytaikainen ratkaisu ja loppujenlopuksi ihan turha tuunaus kun vähän ajan päästä meni keskipyttyä lukuunottamatta koko putkisto uusiks stage3:lla.
9-3 2,0t -01 125kw uusi putki
Mulla meni tuo "ahtopainemittari" punasen puoleenväliin auton ollessa vakio joten en ihan hirveesti laskisi sen varaan yhtään mitään. Tosin se taitaa olla kalibroitavissa OBDn kautta?NG900SET -95 kirjoitti:Taitaa se saabin oma mittari taitaa olla enemmän suuntaa antava kuin luotettavan mittari. Keltaisen ja punaisen rajalla paineet on jotain 0,8 luokkaa joten 2/3 keltaisella vois ehkä olla jotain 0,6 luokkaa. Ahtopainemittarista kun katsoin niin jonkun 0,15bar eron sain alkuperäisellä akulla ääripään säätöjen välille.peinu kirjoitti:Mulla ei ole erillistä ahtopainemittaria, mutta orkkismittarissa 10 kiekkaa vei viisarin 2/3 keltaselle. Ennen toimenpidettä oli n. 1/3 keltasella.NG900SET -95 kirjoitti:Ei siitä vakio akusta kummoisia peruspaineita saa vaikka ruuvaisi kuinka monta kierrosta. Itse taisin saada peruspaineet vain 0,45 vaikka kalvon liikerata alko jo loppumaan.
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!