Tuli tuossa taasen tulppien kanssa ongelmia ja ei tule mieleen mikä on PFR6H-10 tulppien vaihtoväli? 40tkm Eikös nämä ole ne ns. platina tulpat ja perustulpat ovat sitten tyyppiä BCPR6ES-11
Nuo PFR6H-10 tulpat vaihtui viimeksi 126tkm kohdalla ja nyt 170tkm huollossa. Ja sielä, sielä se vaiva oli. Taas vetää terhakkaammin ja tasaisemmin, kun on uudet tulpat. Ennen huoltoa tarkistettu kärkivälit, ei vaikutusta. (OT: kuinka syökin miestä , kun ei kone toimi niinkuin pitäisi. 1tkm lomareissu yhtä tuskaa, kun ohituksissa kone ei vedä kunnolla )
Kallista touhua, kun joutuu ennen aikojaan tuon hintaisia tulppia vaihtamaan. No huollossa ovat ilmeisesti laittaneet nuo perustulpat laskusta päätellen. Onko noille platinatuplille jotain erityis "käyttöohjeita" kärsiikö ne esim. pätkäajosta enemmän kuin matka-ajosta vai voisiko olettaa moottorissa olevan jotain vikaa, kun tulpat eivät 60tkm kestäneet?
Ei sun autoon mitkään platinatulpat kuulu. Kaikki muut paitsi nuo BCPR(6/7)ES-11 on vääriä. Jossain Aerossa on vissiin platinatulpat.
Vaihtoväli noilla normitulpilla on huoltokirjan mukaan 60tkm, mutta kärkivälit saattaa lähennellä jo 1,5mm sillon. Monet laittaa uusiinkin tulppiin tiukan millin välyksen.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
peinu kirjoitti:Ei sun autoon mitkään platinatulpat kuulu. Kaikki muut paitsi nuo BCPR(6/7)ES-11 on vääriä. Jossain Aerossa on vissiin platinatulpat.
Vaihtoväli noilla normitulpilla on huoltokirjan mukaan 60tkm, mutta kärkivälit saattaa lähennellä jo 1,5mm sillon. Monet laittaa uusiinkin tulppiin tiukan millin välyksen.
Kai siellä pitäisi olla platinatulpat, kun kerran saabin virisatsin (170hv) kanssa sellaiset tuli mukaan. No, nythän siellä on halvat perustulpat