No niin tulipa taisteltua sen kuskinpuolen puslan kanssa. Kyllä se irti lähti kun tuossa parkkipaikalla ruuvaili sen yläpultin ja alamutterit pois. Sen toisen alamutterin saa tosiaan näppäriten pyöränkotelon kautta kun vaan kääntää pyörät linkkuun.
Vanha pusla meinasi vähän vastustaa poislähtöä mutta kun löysäsi hammastangon myös toisesta päästä niin sai sen remmottua sieltä pois. Toinen vaihtoehto olisi ollut sahata puukolla poikki.
Uuden laittaminen olikin sitten melko pottumainen homma eikä iloa lisännyt se että sulakekotelo kokoajan pyrki roikkumaan tiellä. Ei meinannut millään suostua istua täysin paikoilleen ja huolella levitellyt rasvat pyyhkiytyi aika tehokkaasti pois kun siinä joutui tappelemaan ja vääntelemään. Lopulta sitten meni niin hyvin kun tuntui mitenkään menevän ja panta kiristyi ihan ongelmitta paikoilleen. WIS ohjeen mukaisesti sitten kiristin tuon kuskinpuoleisen pannan ensin myöskin.
Noh, lopputulos tällä erää se että ei ainakaan oikealle kisko enää. Aavistuksen ehkä nyt jopa vasemmalle, mutta on kai tuo ohjaus semmoinen tekele muutenkin ettei koskaan mikään täydellinen ole ja tien kallistuksia voimakkaasti seuraa. Kelpaisi jo muuten, mutta nyt se perkele sitten narisee 80-> vauhdeista ylöspäin, ilmeisesti joko pusla sen verran rutussa tai sitten pois pyyhkiytyneet rasvat vaikuttaa. Helkkarin OPEL ohjaus.

Joutuu sen rottelon vielä purkamaan taas.
No joo, vetely väheni kokonaisuudessaan aika paljon, en osaa sanoa oliko juuri muutosta tällä kuskinpuolen puslan vaihdolla enää. Eihän tuo nyt noilla stage3 tehoilla mikään tykki muutenkaan ole mutta ei tartte ainakaan enää kahella kädellä ratista kiinni pitää kiihdyttäessä pikkuvaihteilla. LPT:tä jäykempi alusta ehkä auttaa sekin omansa.
Summana sanoisin että jos ei omaa masokistin taipumuksia niin nakkaa sen toisen puslan lepikkoon ja vaihtaa vaan vänkärin puolen isomman puslan. Löysää vaan ennen asennusta sen kuskinpuolen pannan niin että saa sitten kiristää sen ensin, ainakin kiristyy sitten tanko oikeaan asentoon.