Mikä on seuraava autosi?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
välikaasu
"Kaasari"
Viestit: 18
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 21:05
Paikkakunta: Vihti

Re: Mikä on seuraava autosi?

Viesti Kirjoittaja välikaasu »

Varmastikkin joku dieselmoottorinen ehkäpä jokin V*G taikka 9-3 TiD, tiedä sitten kuinka diesel sopii saabiin...(miksei sopisi)
"mulla on ollu 2 saabia: ensimmäinen ja viimeinen"
Iskariot
"Hölösuu"
Viestit: 1287
Liittynyt: La Joulu 27, 2003 01:42
Paikkakunta: Nivala

Re: Mikä on seuraava autosi?

Viesti Kirjoittaja Iskariot »

Seuraavaksi 9-5 pitkäkattoisena. Autonvaihto ei tosin ole ihan heti ajankohtaista mutta suunnitellahan jo saa :D.
#2029 Kari Kutuniva
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
Tyny
"Aero"
Viestit: 320
Liittynyt: Ma Maalis 07, 2005 22:37
Paikkakunta: Kouvola

Re: Mikä on seuraava autosi?

Viesti Kirjoittaja Tyny »

Toivottavasti ei ainakaan Saab.
Poy
"Hölösuu"
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 21:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Mikä on seuraava autosi?

Viesti Kirjoittaja Poy »

Toivottavasti ei tarvitse vähään aikaan ostaa uutta. Ehkä sitten kun tulee enemmän tarvetta toiselle autolle ja on jos on tarpeeksi rahaa, niin sitten voisi ostaa vaikkapa 9-5 aeron (9-3 jäisi tietys kakkos autoksi). Taas joku bioetanoli versiokin kiinnostais.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Ässä
"Hölösuu"
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2003 07:59
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Mikä on seuraava autosi?

Viesti Kirjoittaja Ässä »

Toivottavasti voin ostaa bensaturbo-Saabeja myös tulevaisuudessa. Pakon edessä - eli kokonaistaloudellisesti edullisen tarjouksen edessä - voin toki taipua myös nakunaku-auton edessä. Pidän kuitenkin melko varmana, että 9-3:n kaltaista pikkuautoa en hanki.
Ostan: 2-tahti Saab

#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989,
Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on seuraava autosi?

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Palatakseni vielä tähän aiheeseen kävin tänään koeajamassa Dodgen SRT4:n, kun työkaveri otti sen koeajoon. Olihan se persdynotuntumalla hurja auto, mutta autopaineet tyssäsivät 0,7-0,8 bariin, vaikka rahkeita olisi varmaan ollut enemmänkin. Jarrut olivat ihan hyvät.

Sisällä "laatuvaikutelma" (jos sellaisesta voi puhua, aika abstrakti käsite kun on) toi mieleen jonkun japsiauton, ratti ehkäpä Nissan Maximan ja vaihdekeppi Honda Civicin. Tavaratilaa ei ollut niin paljoa kuin esim. 9-3 farkussa, mutta tuskin tuon auton ostajille tavaratila on kaikki kaikessa. Penkit eivät olleet kaksiset, varsinkin selkänojan pituuden puute vaivasi meikäläistä.

Ihan OK peli kaltaistensa (GTI -autot) joukossa ja jos ei ole hirveän merkkiuskollinen, niin siitä saisi itselleen suorituskykyisen auton noin 30000 euron sijoituksella. Mutta vannoutuneelle saabistille... njaa, ehkä kannattaa ostaa 9-3 ja laittaa siihen "palikkaa" kiinni.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin