Lentokenttäsuoralla sillä lähdöllä ei ole kovin kummoista merkitystä kun ajetaan loppunopeutta ei aikaa... ja pommillakin lähdöllä pärrä ottaa helposti sen 200++ vartille minkä jälkee sitä suoraa on edessä reilu kilsa kelata loput tauluun, siis sen minkä teho sallii ko. matkalle.mursu kirjoitti:
No samat ongelmat on kilogixerillä kuin turpoSAABillakin, eli etupyörä(t) ei meinaa pysyä asfalttissa edes pitämällä alle 150km/h nopeudessa.Eli voisin kuvitella ettei paikaltaan lähtemisessä ole kummallekkaan mitään järkeä, eikä käytännössä näitä tilanteita muutenkaan ei synny kuin Tikkurilan liikennevaloissa. Tosin vaatii tuo 3sek 0-100 muutakin kuin nopean pyörän ja A-kortin
![]()
Asia mikä tuntuu monelle olevan vaikea ymmärtää on, että huippujen kelaus kysyy sitä matkaa ja tuollaisella reimo 1.5km suoralla harva peli siihen pystyy. Kyse ei ole siitä ettäkö kuski olisi käsi (katso tuloksia niin löydät toista tuhatta käsipärräkuskia ko. logiikalla) kun tulokset < pyörän huippunopeus vaan enemmänkin siitä ettei se pannun teho riitä kelaamaan huippuja ko. matkalla.
koskien topikkia
Normi 205 pyörillä ilman luokkoa on omat tulokset ajettu ja samoilla
fillareilla 3.3s märällä asfaltilla
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)