Esim.
Etola / Etra
Dunlop Hiflex
Kumiaitta (käteismyyntiä?)
Kumitukku
Inoa, Fonecta ym. yrityshaut antaa lisää paikkoja.
Bypass - alipaineletku ongelma
Re: Bypass - alipaineletku ongelma
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Re: Bypass - alipaineletku ongelma
Vantaan Etrasta loppu
Vantaan Dunlop Hiflex ei myy sopivaa
Ihan vaan jos joku muu sattuu nyt juuri etsimään.
Vantaan Dunlop Hiflex ei myy sopivaa
Ihan vaan jos joku muu sattuu nyt juuri etsimään.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: Bypass - alipaineletku ongelma
PCS:ltä olen tilannut 4mm sisäreiällä olevaa silikoniletkua ja sehän pelaa vallan hyvin tuossa tarkoituksessa. Taitaa olla speedpartsin luettelosta.
Täsmällisempi mitta taisi olla jonkun millin kymmenyksen vähemmän mutta itsellä ainakaan ei ole kertaakaan irronnut mistään, mutta minähän ajankin matalapaineilla
Täsmällisempi mitta taisi olla jonkun millin kymmenyksen vähemmän mutta itsellä ainakaan ei ole kertaakaan irronnut mistään, mutta minähän ajankin matalapaineilla
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
-
- "Turbo"
- Viestit: 253
- Liittynyt: Pe Maalis 03, 2006 23:30
- Paikkakunta: Valkeakoski
Re: Bypass - alipaineletku ongelma
Itse tilasin PCS.ltä alipaineletkua, (mainitsin mistä mihin tulee) ja pari kertaa on irronnut. Eli se letku joka lähtee bypass-venttiilin päästä sinne kuskin puolen pyyhkijä alapuolella olevaan "härpäkkeeseen". Syttyi aina CE-valo, kun irtosi ja tehot katoo ihan kivasti, juuri ohitustilanteessa rekan rinnalla. Loppuu kiihtyvyys lähes kokonaan. Nyt pienet "nippusiteet" kiristäjinä. Ei oo irronnut.
Enkä tiedä onko lievästi korotetuilla paineilla sit jotain merkitystä sen irtoamiseen?
Mikä se "härpäke" muuten siä on?
Enkä tiedä onko lievästi korotetuilla paineilla sit jotain merkitystä sen irtoamiseen?
Mikä se "härpäke" muuten siä on?
Saabismi- Sairaus johon ei saa KELA-kortilla alennusta.
Jäsen 2953 Saab 9-3 SE 2.0t BSR steg 1 -01
Jäsen 2953 Saab 9-3 SE 2.0t BSR steg 1 -01
Re: Bypass - alipaineletku ongelma
Magneettiventtiili, joka yhdistää bypassille menevän letkun joko kaasuläpän ylä- tai alapuolelle.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Bypass - alipaineletku ongelma
PCS:n myymä letku on vähän liian isoa pysyäkseen stagevehkeessä kunnolla kiinni. Itse varmistin letkut pienillä klemmareilla ja hyvin pysyy 1,3 bar paineilla.
9-3 TurboJubilee -02
#2403
#2403