

Tässä kuvassa on T5- kone.
Eski
MY2000 Aero oli vielä ilman MY2001-2002 Aeroissa olleita helmoja ja sisustaa, mutta Aeron lätkät pelleissä. Eli käytännössä ulkoisesti aika samanlainen auto kuin MY1999 pre-aero, mutta tekniikaltaan yhteneväinen myöhempien Aerojen kanssa. Eli kuulostaa siltä että ihan normaali MY2000 Aeron olet bongannut.
Itse verhoiluja en ole vertaillut. Mutta uskoisin että voi, mulla oli tuollainen '99 9-3 ja kun vertaan sitä tuohon nykyiseen '01 9-3:een niin väitän, että niitä kaikkia uudistuksia mistä on puhuttu ei ollut vielä '99-vuosikerrassa. Ainakin näiden auton ajettavuus on ihan eri planeetalta, tuntuu että tuo '99 oli enemmäkin 9-3:n näköinen NG900.sienikoo kirjoitti: ↑Pe Elo 02, 2024 09:39Tuli ostettua speedpartsilta A-pilariin mittariteline, eikä sovi ollenkaan omaan 2002vm 9-3. Laitoin kyselyä että miten voi olla niin huono fitmentti mutta väittivät että tuo teline menee vain ng900 ja vm-99 93.
Voiko tosiaan olla erilainen A-pilari noissa vanhemmissa malleissa?
Ettei olisi ne tankin loiskelevyt, revi irti.Jortsu kirjoitti: ↑Ma Elo 19, 2024 17:49Onkos kellään muulla tullut eteen sellaista vikaa, että kun tankkaa aivan täyteen, bensamittari tipahtaa välillä nollille?
Ts. kesken ajon tipahtaa muutamaksi sekunniksi näyttämään tyhjää tankkia ja bensavalokin syttyy. Parin sekunnin päästä tokenee ja näyttää taas täyttä tankkia. Auto toimii bensamittaria lukuun ottamatta täysin normaalisti vian ollessa päällä. Muuten kuin tankki täynnä mittari toimii normaalisti ja näyttää loogisia lukemia.
Kuvittelin tämän johtuvan anturiviasta, kunnes vaihdoin uuden bensapumpun muista syistä. Sinne meni uusi orkkispumppu, valmis paketti kaikkine antureineen ja ämpäreineen. Samalla lailla oireilee edelleen.
Edit. potilas on -98 og9-3 T5