9-3 2.0tA ongelmia
Re: 9-3 2.0tA ongelmia
Melkein, muutama sata metriä matkaa.
Eli olet hommissa välillä Vianor/Vatupassi 

Joo, siinä vastapuolella siis.
Eli siis syynäät autoja, puuhastelet kumien kanssa, suojaat ruosteelta tai läträät öljyjen kanssa...Näillä päättelyillä, jos tulen nykimään hihastasi niin tarjoatko kahvit 

Eeeeeei, aika pahasti huti. Konepajassa...
Konepaja??
Jos tulen nykimään hihasta niin saanko tarjota kahvit?
Jos tulen nykimään hihasta niin saanko tarjota kahvit?

No siitä vaan.
herää kysymys.Zebe kirjoitti:Uusi lambda haettu takuuseen mätänetistä, 2min tyhjäkäyntiä sen kanssa ja signaali katosi. Nyt anturi on täysin mykkä, alkaa usko loppua jo näihin paskaosiin. Mistähän boschin saa tilattua halvimmalla?
kuinka olet liittänyt lamdan piuhat auton johtosarjaan
juottamalla ? vaiko puristeliitoksella?
boshcar service (vai miten kirjoitetaankaan)
myi minulle bossin lamdan satasella
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Ehdottomasti puristusliitoksin.
Noniin, nyt on mitattu myös ecun johtosarjasta, että kontakti on varmasti kunnossa.
Yhdistin vielä molempien lambdojen 3-pinnit yhteen varmuuden vuoksi. Ei mitään vaikutusta, joka toisella startilla arvo nousee 800, johon juuttuu tai kohoaa 2500. VPV-motorracingilta tuli juuri mailia, että Boschin yleismallinen lambda lähtee huomenna postiin hintaan 90e toimitettuna.
On pakko vielä todeta, että on muuten helvetillisen huonoa tavaraa nämä gm aikaiset saabit. Kyllä tuli tehtyä elämänsä virhe tuon ostossa, saattaa olla että ei tule ikinä tältä merkiltä itselle mitään. Halpojahan nämä on mutta paskoja siitä edestä. Olen ajanut itse autolla 200km kahteen kuukauteen, rahaa mennyt korjaamiseen nyt 1500e tuolla aikavälillä. Joka kerta kun olen yrittänyt hakea sen kotipaikaltani joensuuhun, on mennyt jotain uutta taas hajalle. Tämä auto porsi kuukaudessa enemmän kuin kaksi talossa ollutta ranskalaista autoa koskaan.
Yhdistin vielä molempien lambdojen 3-pinnit yhteen varmuuden vuoksi. Ei mitään vaikutusta, joka toisella startilla arvo nousee 800, johon juuttuu tai kohoaa 2500. VPV-motorracingilta tuli juuri mailia, että Boschin yleismallinen lambda lähtee huomenna postiin hintaan 90e toimitettuna.
On pakko vielä todeta, että on muuten helvetillisen huonoa tavaraa nämä gm aikaiset saabit. Kyllä tuli tehtyä elämänsä virhe tuon ostossa, saattaa olla että ei tule ikinä tältä merkiltä itselle mitään. Halpojahan nämä on mutta paskoja siitä edestä. Olen ajanut itse autolla 200km kahteen kuukauteen, rahaa mennyt korjaamiseen nyt 1500e tuolla aikavälillä. Joka kerta kun olen yrittänyt hakea sen kotipaikaltani joensuuhun, on mennyt jotain uutta taas hajalle. Tämä auto porsi kuukaudessa enemmän kuin kaksi talossa ollutta ranskalaista autoa koskaan.
Delphi vaihdettu Boschiin -> signaali palasi ja auto toimii normaalisti.
Sulle on näköjään osunut maanantaikappale, tai huonoa karmaa muuten, mutta kyllähän se pistää ketuttamaan jos auto on pajalla kokoajan.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
No tässä on monesti meinannut toivo mennä lopullisesti. En käsitä miten voi olla näin huonoa tuuria yhdellä ihmisellä. Alkaa tulla todella vainoharhaiseksi nyt, vaihdelaatikkoonkin vaihdoin öljyt huuhtelemalla kolmesti entiset kurat pois, oli aivan järkyttävää tervaa sisällä (eli ei vaihdettu koskaan aiemmin). Ei tosin haissut palaneelle, onneksi. Se tästä vielä puuttuisikin. Kone ei tunnu syövän öljyä, ei pöläyttele kylmästarteissa ja pelaa hienosti. Jos onni alkaisi pikkuhiljaa kääntyä.
No kylläpä on lopullisesti hermot menetetty tämän auton kanssa.
Kävin kuopiossa tankkaamassa re85 ja 20km päässä kotoani havaitsin lämpömittarin lähtevän nousuun (ei kerennyt nousta läheskään punaiselle) -> välittömästi liinat kiinni ja auto sammuksiin. Yllätys yllätys lämppärin kennolle menevä letku oli revennyt melkein 10cm matkalta kiihdyttäessäni maantielle. Nyt vaan pitää toivoa ettei mennyt mitään muuta samalla paskaksi.
Kävin kuopiossa tankkaamassa re85 ja 20km päässä kotoani havaitsin lämpömittarin lähtevän nousuun (ei kerennyt nousta läheskään punaiselle) -> välittömästi liinat kiinni ja auto sammuksiin. Yllätys yllätys lämppärin kennolle menevä letku oli revennyt melkein 10cm matkalta kiihdyttäessäni maantielle. Nyt vaan pitää toivoa ettei mennyt mitään muuta samalla paskaksi.
Vaiha ylävesiletku samalla, se posahtaa kohta kuitenkin