SUOMIKIMPPATILAUS 3" DP Toimitus NOPEA vol 2

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Hjallmardos
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2011 21:40

Re: SUOMIKIMPPATILAUS 3" DP Toimitus NOPEA vol 2

Viesti Kirjoittaja Hjallmardos »

Tulee nyt pienellä viiveellä tämä, mutta mulle kyllä kelpais palloliitos. On toi catback meikäläisellä sen verran mallia peltinen, että ei pitäis aiheutua tiivistymisen kanssa ongelmia.
mossemies
"Viggen"
Viestit: 634
Liittynyt: Su Helmi 10, 2013 18:30
Paikkakunta: tampere
Viesti:

Re: SUOMIKIMPPATILAUS 3" DP Toimitus NOPEA vol 2

Viesti Kirjoittaja mossemies »

mulla on semmoinen yksi jäljellä viime seteistä.laitan sulle semmosen,mutta uusia en kyllä niitä enää tee.on nimittäin aika p...rseestä tehdäkkin :lol:
tehdään kaikille kaikkea. outotalli@gmail.com tai soita ja kysy 040-5777903 www.outotalli.fi
Koskimaa
"Aero"
Viestit: 360
Liittynyt: La Elo 18, 2012 19:18
Paikkakunta: Lahti

Re: SUOMIKIMPPATILAUS 3" DP Toimitus NOPEA vol 2

Viesti Kirjoittaja Koskimaa »

Joo en minäkään sitä tahnaa laittanut kuin kevyt kerros sormella molempiin puoliskoihin levittäen ja hyvä tuli. Tietysti teräsharjalla ja hiomapaperilla pinnat puhtaaksi.
T7 vm. 2001 9-3
mossemies
"Viggen"
Viestit: 634
Liittynyt: Su Helmi 10, 2013 18:30
Paikkakunta: tampere
Viesti:

Re: SUOMIKIMPPATILAUS 3" DP Toimitus NOPEA vol 2

Viesti Kirjoittaja mossemies »

elekääs sitten minua nyt hirttämään ryhtykö,mutta on noloakin nolompaa juttua tuosta toimituspäivä venymästä :oops: kerroin jo tuolla catback topicissa asian,mutta saman nyt tässä.eli olivat onnisen kesäpojat saapuneet ja laittovat mulle tulemaan tuohon dp:n laippapään putkeksi 63,5mm sijaan 25mm putkea ja öööö se ei siihen kyllä käy :cry: .eli voi anna mun kaikki kestää.ja nyt joudun taas odottamaan että saan oikean putken vihdoin.ei tää kyllä viimeks näin vaikeaa ollut.mutkiakin tuli kolmea eri sorttia.oli peitattua,myllytettyä ja käsittelemätöntä 8O joten joudun oikein valikoimaan mitä laitan mihinkäkin ettei tulis tilkkutäkin näkösiä,vaikkei sillä kai auton alla olis merkitystä ,mutta periaate on periaate.mutta uskokaa tai älkää,niin tulossa ovat.ja parempi oliskin tulla valmiiksi kohta.alkaa kesälomatkin painamaan päälle kohta.
tehdään kaikille kaikkea. outotalli@gmail.com tai soita ja kysy 040-5777903 www.outotalli.fi
Vastaa Viestiin