Kyllähän se kangasmatotkin ansaitsee ja saa. Kumimatot hankin myös, kun välillä kuraisempiakin kyyditettäviä mukana.
Viikonlopun jälkeen auto jää maalle talliin odottelemaan veropäätöstä, työt maailmalla kutsuvat koronatilanteen helpotuttua. Seuraavan kerran sillä päässee ajelemaan elo-syyskuussa
Best Saab's are made in Uusikaupunki
9-3 Viggen Cabrio 2001
Webshopista näyttäisi löytyvän avoon sopivat premium kangasmatot -> https://webshop-fi.saabparts.com/900-9- ... remium-770
Ilmeisesti avon matot ovat erilaiset kuin kovakattoisen, koska halvemmat perusmatot sopivat vain 3D/5D. Orkkis-kumimattoja ei ole enää saanut edes kovakattoisiin. Ehjää kuskinmattoa en löytänyt mistään ja avon kumimatot lienevät vielä harvinaisemmat...
Webshopista näyttäisi löytyvän avoon sopivat premium kangasmatot -> https://webshop-fi.saabparts.com/900-9- ... remium-770
Ilmeisesti avon matot ovat erilaiset kuin kovakattoisen, koska halvemmat perusmatot sopivat vain 3D/5D. Orkkis-kumimattoja ei ole enää saanut edes kovakattoisiin. Ehjää kuskinmattoa en löytänyt mistään ja avon kumimatot lienevät vielä harvinaisemmat...
Eski
Kannattaa kysellä " marmorilta" , itse ostin avoon "tavalliset" kangasmatot juuri pari viikkoa sitten
Jep, webshopissa ei tosiaan ole kuin pieni osa marmorin osatarjonnasta, joten aina kannataa varmistaa tiskiltä. Itse kuvittelin kangasmattojen olevan verkossa, kun siellä oli nuo vaihtoehdot. Kumimattoja ei ollut tiskilläkään kun viimeksi kyselin niiden perään...
Aika wanhan liiton toimintaa, et osien peräs pitää ajella tiskille tai kuunnella hissimusiikkia puhelimes. En mä ainakaan itse tuohon taivu, kun saldot ja hinnat vois yhtälailla olla kaiken kansan tiedos. Sitoohan toi turhaa aikaaki marmoreilla kun kaiken kansan osakyselijät käy/soittaa, selataan vartti epc:tä ja lopputulema on joko nollasaldo tai naurettava hinta
Itse ratkaisin kumimattojen puutteen ostamalla motonetista Sparcon 20e matot joista etumatot sopivat aika hyvin paikalleen ja taakse löytyi ehjät orkkikset ->
Katseltiin rouvan kanssa noita ksngasmattosarjoja ja päätettiin, että hän tekee kokeeksi sarjan itse. Ei tietenkään tule edullisemmaksi kuin valmiit, mutta saadaan yksilölliset brodeerauksineen yms. Itse matothan ovat aika yksinkertaiset valmistaa, vaimoni on tehnyt aika monen auton ja veneen sisustuksia ja koneet löytyvät omasta takaa.
Ajattelin kysyä Valmet Automotivelta lupaa käyttää heidän logoaan, minulla on siellä markkinoinnissakin tuttuja.
Best Saab's are made in Uusikaupunki
9-3 Viggen Cabrio 2001
Katseltiin rouvan kanssa noita ksngasmattosarjoja ja päätettiin, että hän tekee kokeeksi sarjan itse. Ei tietenkään tule edullisemmaksi kuin valmiit, mutta saadaan yksilölliset brodeerauksineen yms. Itse matothan ovat aika yksinkertaiset valmistaa, vaimoni on tehnyt aika monen auton ja veneen sisustuksia ja koneet löytyvät omasta takaa.
Ajattelin kysyä Valmet Automotivelta lupaa käyttää heidän logoaan, minulla on siellä markkinoinnissakin tuttuja.
Oikeudet on kaupattu Valmet automotivelta Spykerin ja Kiinan kautta jonnekin tosi pitkälle ja lopulta konkurssipesälle. En paljoa usko että ketään kiinnostaa jos mattoon logon ompelee . Jos mä piirrän paperille saabin logon ja laitan seinälle niin eipä siinäkään rikosta tapahdu