Oisit nyt perskale kertonut, niin oisivat laittaneet mulle mukitelineen saman pakettiin. Noh, kerkeehän tuota.hz81 kirjoitti: Laitettu Koni tilaus vetämään tuolta Parts for Saabilta. Saa nähä kuinka kauan kestää.
93:n iskareista
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Tuo kyseinen Konin sarja alkoi minuakin kiinnostamaan!
Ei pahalta vaikuta tuo hinta.
Olisi jo kaikki mukana ja kohdallaan. 
Kauankohan tuollaisen asennus vie aikaa suht' kokeneelta asentajalta, jotta voisi varata aikaa ja etenkin rahnaa sen mukaan tulevien kuukausien aikana?



Kauankohan tuollaisen asennus vie aikaa suht' kokeneelta asentajalta, jotta voisi varata aikaa ja etenkin rahnaa sen mukaan tulevien kuukausien aikana?
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Pitääkö paikkansa että orginaali iskarien jäykkyys on värikoodeilla? Esim sininen iskari on löysä ja keltainen jäykkä? Ei tullut tyhjentävää vastausta liikkeestä muuta kuin että väri määrää mihin malliin sopii jäykkyyden puolesta. Jos joku vaan tietää niin kertokaa mihin on punainen tarkoitettu?
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Eeeeiii kai !Olix sieläkinTurbo Sensonic kirjoitti:Ai sä olet ilmeisesti käynyt Konalan LaakkosellaPsychocowboy kirjoitti: Jos joku vaan tietää niin kertokaa mihin on punainen tarkoitettu?![]()


Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
No laitetaan sitten vastausta, ettei tule sellaista käsitystä, että muka tietoa ei löytyisi 
Tai noh, löytyyhän sitä jos etsii.
Nyt kannattaa etsiä täältä

Tai noh, löytyyhän sitä jos etsii.
Nyt kannattaa etsiä täältä

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Jep tietoa oli mutta mikä on noitten iskareitten jämäkkyyserot? Eli mikä väri on jämäkin/löysin. Saman kaltaisen kaavion löysin wis:stä, mutten löytänyt selitystä 

Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
No pistetäämpäs pieni galluppi.
Sulla on suomiturbon iskarit eli punaiset
9-3TiD:llä oli riisselissä vihreät
Mulla Saksantuonti täyspaineturbossa siniset (selkeästi suomipumppuja jäykemmät)
Mitäs muilta löytyy?
Sulla on suomiturbon iskarit eli punaiset
9-3TiD:llä oli riisselissä vihreät
Mulla Saksantuonti täyspaineturbossa siniset (selkeästi suomipumppuja jäykemmät)
Mitäs muilta löytyy?
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Ei vaan myynnissä laakkosella oli punaisetpeinu kirjoitti:No pistetäämpäs pieni galluppi.
Sulla on suomiturbon iskarit eli punaiset
9-3TiD:llä oli riisselissä vihreät
Mulla Saksantuonti täyspaineturbossa siniset (selkeästi suomipumppuja jäykemmät)
Mitäs muilta löytyy?


Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Noin loogisesti ajateltuna lienet Peinu oikeassa. Omassa iskarin päässä oli H kirjain eli kyseessä löysimmästä päästä mutta nuo myynnissä olevat punaiset olisivat vielä löysemmät. Kirjaimista niissä ei ole tietoa. Noh lienee parasta haudata ajatus ja ostaa vaan pcs:stä hieman normaalia jämäkämmät. Voisi olla veikeä jos pistäisi löysimmät iskarit ja madallusjouset
. Kiitoksia vaivannäöstä 


Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Jospa se punainen on sitten vaparin iskari.
Jämäkät iskarit ja löysät jouset eivät tuottane ongelmaa. Ennemminkin jäykät jouset ja löysät iskarit aiheuttavat nypytystä. Mulla on takana Monroe Reflexit (PCS), mitkä tuntuvat kohtuu jämäkältä, edessä normi-iskarit ja jouset sekä powerflexiä kaikki. Powerflexit normikamojen kanssa aiheuttaa etupään kokonaisjousituksen jäykistymisen, mikä edelleen aiheuttaa sen että asfalttimiesten hutiloimat laineet aiheuttavat joskus nypytyksiä. Nokka nousee joustosta liian nopeasti. Monroen reflexit myös edessä varmaan poistasi nuo nypäykset.
Jämäkät iskarit ja löysät jouset eivät tuottane ongelmaa. Ennemminkin jäykät jouset ja löysät iskarit aiheuttavat nypytystä. Mulla on takana Monroe Reflexit (PCS), mitkä tuntuvat kohtuu jämäkältä, edessä normi-iskarit ja jouset sekä powerflexiä kaikki. Powerflexit normikamojen kanssa aiheuttaa etupään kokonaisjousituksen jäykistymisen, mikä edelleen aiheuttaa sen että asfalttimiesten hutiloimat laineet aiheuttavat joskus nypytyksiä. Nokka nousee joustosta liian nopeasti. Monroen reflexit myös edessä varmaan poistasi nuo nypäykset.
Viimeksi muokannut peinu, Ke Marras 16, 2005 12:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
[quote="peinu" Powerflexit normikamojen kanssa etupään kokonaisjousituksen jäykistymisen, mikä aiheuttaa sen että asfalttimiesten hutiloimat laineet aiheuttavat joskus nypytyksiä. Nokka nousee joustosta liian nopeasti. Monroen reflexit myös edessä varmaan poistasi nuo nypäykset.[/quote]
No No
Ei asfalttimiehet voi aina onnistua! Mut vois sitä joskus yrittää
No vähä OT...
No No





#2389
9-5 2.0t XWD
9-5 2.0t XWD
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Takapää on mullakin noi reflexit ja ihan ok. Nyt on etupäähän tulossa eibachin jouset ja näkyjään reflexit sieltä pcs:stä. Kunhan yritin vaan päästä helpommalla ettei tarvisi mökkillä ollessa kauppamatkalla poiketa kokonaista 5km sivuunpeinu kirjoitti:Jospa se punainen on sitten vaparin iskari.
Jämäkät iskarit ja löysät jouset eivät tuottane ongelmaa. Ennemminkin jäykät jouset ja löysät iskarit aiheuttavat nypytystä. Mulla on takana Monroe Reflexit (PCS), mitkä tuntuvat kohtuu jämäkältä, edessä normi-iskarit ja jouset sekä powerflexiä kaikki. Powerflexit normikamojen kanssa aiheuttaa etupään kokonaisjousituksen jäykistymisen, mikä edelleen aiheuttaa sen että asfalttimiesten hutiloimat laineet aiheuttavat joskus nypytyksiä. Nokka nousee joustosta liian nopeasti. Monroen reflexit myös edessä varmaan poistasi nuo nypäykset.

Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....