Katsastettu

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Kuparinen
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Elo 31, 2011 13:25
Paikkakunta: Jkl

Re: Katsastettu

Viesti Kirjoittaja Kuparinen »

Missäs täällä Jyväskylässä kannattas käyttää leimalla kun pitäs tässä kohta käyttää. Onko mitää saab ystävällistä paikkaa? :)
9-3 2.0t -01 Flexifuel
hatami
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 21:59
Paikkakunta: Laukaa

Re: Katsastettu

Viesti Kirjoittaja hatami »

Mä ainakin käytän Leppävedellä A-katsastuksessa, ei turhia niuhoteta siinä. On enemmänkin raskaan kaluston paikka, Scanian yhteydessä sijaitsee. :D
kiupst
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: Su Elo 01, 2010 19:58
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Re: Katsastettu

Viesti Kirjoittaja kiupst »

Minä käyttänyt Q-katastuksel! Ja tiedän että muitaki jyväskylän saabeja sielä käytetty, ja menny vielä läpi :D
http://www.q-katsastus.fi/jyvaskyla.html
Mielestäni hyvä palvelu ja aikoja löytynyt aina hyvin :)
EX Saab 9-5 Aero 2007
EX Saab 9-3 2.0T coupè -00, RE 85
Aerolook
Klubin jäsen #5252
Kuparinen
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Elo 31, 2011 13:25
Paikkakunta: Jkl

Re: Katsastettu

Viesti Kirjoittaja Kuparinen »

No nyt on katsastettu. Läpihä se meni hienosti, etujarruja pitää tässä ihmetellä joskus, rajoihin ne meni mutta vähä heikot arvot kuitenki.
9-3 2.0t -01 Flexifuel
dollarihymy
Matalapaineturbo
Viestit: 197
Liittynyt: To Elo 20, 2009 18:04
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa

Re: Katsastettu

Viesti Kirjoittaja dollarihymy »

huomenna ois tarkotus viedä ng900 leimalle, ainoa mikä vähä jännittää on pakkilukon toimimattomuus :(
dollarihymy
Matalapaineturbo
Viestit: 197
Liittynyt: To Elo 20, 2009 18:04
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa

Re: Katsastettu

Viesti Kirjoittaja dollarihymy »

leimahan se tuli huomautuksitta ja eihän siinä oo mittarissa ku vajaat 400tkm :D
UC
Matalapaineturbo
Viestit: 163
Liittynyt: Ke Loka 06, 2004 00:22
Paikkakunta: Espoo

Re: Katsastettu

Viesti Kirjoittaja UC »

Hienoa kun pakkilukkokin toimi varmaankin juuri sopivasti? :D
Ensi viikolla oma tyrkylle, kaikki kaasut näyttäisivat olevan ok.
dollarihymy
Matalapaineturbo
Viestit: 197
Liittynyt: To Elo 20, 2009 18:04
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa

Re: Katsastettu

Viesti Kirjoittaja dollarihymy »

UC kirjoitti:Hienoa kun pakkilukkokin toimi varmaankin juuri sopivasti? :D
Ensi viikolla oma tyrkylle, kaikki kaasut näyttäisivat olevan ok.
ei toiminu eli se ei hoksannu kokeilla sitä :)
Lilsu
"Aero"
Viestit: 396
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 19:38
Paikkakunta: LOHJA

Re: Katsastettu

Viesti Kirjoittaja Lilsu »

Vuoden 96 Ng 900 kävi tänään yrittämässä leimaa, ei tullut. Kuskin puolen takajalkatilan kohdin pohja pehmeä ja oikea raidetangonpää väljä. Jarruista meni läpi, vaikka itse olin rempannut ne! Käsijarrussa 37,5% eroa, joten naksun verran vielä säätöä.
Onkohan tuo raidetangonpää miten hankala juttu?
9-3 2.0t 2001
9-3 2.0t 2000
900S 2.0i Ex
UC
Matalapaineturbo
Viestit: 163
Liittynyt: Ke Loka 06, 2004 00:22
Paikkakunta: Espoo

Re: Katsastettu

Viesti Kirjoittaja UC »

UC kirjoitti: Ensi viikolla oma tyrkylle, kaikki kaasut näyttäisivat olevan ok.
Setäpä löysi katkenneen etujousen, muutoin olisi ollut ok. :cry:
UC
Matalapaineturbo
Viestit: 163
Liittynyt: Ke Loka 06, 2004 00:22
Paikkakunta: Espoo

Re: Katsastettu

Viesti Kirjoittaja UC »

Leima tuli :) , mutta kiusallisen laiskan ja välinpitämättömän kokonaistoiminnan jälkeen :x .
Vaimon mukaan ruosteiset, paskaset ja jumittavat lukkomutterit pallonivelissä tulisi kieltää lailla, sillä ne aiheuttavat ympäristöhaittoja varsinkin öiseen aikaan. :evil:
Mataz
"Turbo"
Viestit: 296
Liittynyt: To Loka 28, 2010 22:16
Paikkakunta: Tampere

Re: Katsastettu

Viesti Kirjoittaja Mataz »

Heittämällä läpi. Käsijarrukin piti, vaikka viimeksi säädetty vuosi takaperin leimalle... Aiheutti suurta ihmetystä. :D
2010 9-3 SC TiD Vector A6
Krooninen saabismi kulkee suvussa!
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster"
pehmis
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: Ti Helmi 07, 2012 12:12
Paikkakunta: Turku

Re: Katsastettu

Viesti Kirjoittaja pehmis »

Pitäisi ensiviikosta käydä näyttämässä satkua, ainut vaan että CO-päästöjä on 0,32, kun raja on se 0,2 :) Mitään vikavaloa ei näytä eli lambdan luulisi olevan kunnossa. Mitähän tuohon tekisi? Tulpat? Suodattimen putsasin jo. Ja käsijarrun tietenkin :D

Toinen homma on, että ohjaus narisee silloin tällöin, ei auttanut raidetangon pään vaihtokaan. Voiko hammastanko narista?

Ihan muuta: Onko netissä mitään räjäytyskuvia Saabeista? Samanlaista kuin esim bemareihin on tuo realoem. Pitäisi ostaa vähän muoviosia ja muita hilppeitä...
baasenar
"Hölösuu"
Viestit: 2148
Liittynyt: Ma Loka 24, 2005 11:16
Paikkakunta: Kittee

Re: Katsastettu

Viesti Kirjoittaja baasenar »

pehmis kirjoitti:CO-päästöjä on 0,32, kun raja on se 0,2 :) Mitään vikavaloa ei näytä eli lambdan luulisi olevan kunnossa. Mitähän tuohon tekisi? Tulpat? Suodattimen putsasin jo.
Käy ostamassa pullo X-1R Bensin +Booster:ia ja laita sitä tankkiin aluksi vähän reilummin, mitä ohjeistus sanoo. Sitten vaan kovaa ajoa vaikka se koko tankillinen ennen katsurille menoa, niin eiköhän ala päästöt olemaan ok.
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
sohvamies
"Kaasari"
Viestit: 31
Liittynyt: Pe Maalis 09, 2012 10:50
Paikkakunta: Turku

Re: Katsastettu

Viesti Kirjoittaja sohvamies »

baasenar kirjoitti:
pehmis kirjoitti:CO-päästöjä on 0,32, kun raja on se 0,2 :) Mitään vikavaloa ei näytä eli lambdan luulisi olevan kunnossa. Mitähän tuohon tekisi? Tulpat? Suodattimen putsasin jo.
Käy ostamassa pullo X-1R Bensin +Booster:ia ja laita sitä tankkiin aluksi vähän reilummin, mitä ohjeistus sanoo. Sitten vaan kovaa ajoa vaikka se koko tankillinen ennen katsurille menoa, niin eiköhän ala päästöt olemaan ok.
CO:n raja on 0,3 % allekirjoituksesi autolle. Suodatin kannattaisi ehkä uusia, jos on kovin vanha. Puhdistelut on vähän niin ja näin.
Jorma ja Aero
Vastaa Viestiin