Itellä on tän nykyisen yksilön kanssa karsiutunut kyllä perfektionismi sellaiselle terveen olemattomalle tasolleshamrock kirjoitti: ↑To Loka 22, 2020 04:41Kun nyt vaan sattuu olemaan perfektionisti luonteeltaan. Jos jotain on yhtään pielessä, ja sen voi korjata, se pitää korjata Ostettuani tuon auton, tais mennä pari päivää kojelautaa purkaessa, kun jokaisen namiskan taustavalon ym todellakin pitää toimia, kun ne kerran siellä ondamaskos kirjoitti: ↑Ke Loka 21, 2020 09:20Mulla on tää sama "ominaisuus" ilmeisesti edellisen omistajan tekemän lootanvaihdon jäljiltä. En pitäis korjausta vaativana vikana, jos muut vaihteet on kohdillaan ja vitonen kuitenkin löytyy ja pysyy päällä.shamrock kirjoitti: ↑Su Loka 18, 2020 13:36Kaivellaas pikkasen vanhaa ketjua. Näitä ohjeita on enemmän satkulle, mutta päteekö kolkkiin samat ohjeet tuon kepin säädön suhteen? Mulla on ongelmaa hieman toisinpäin, muut vaihteet menee hienosti päälle, mutta vitonen ei mee sitä pakin topparia vasten painaen, vaan pitää vähän päästää keppiä takas vasemmalle, irti rajoittimesta niin sit menee.
Autoa lainatessa pitää kyllä aina muistaa kertoa, että älä hakkaa keppiä sinne oikeaan laitaan, tai muuten tulee puhelua perään, että onko tästä jotain rikki
Ongelmia vaihteiden kanssa
Re: Ongelmia vaihteiden kanssa
nyt: 9-5 Linear Wagon A 2.3t -03
exät: 900 S 2.3i -94, 9-3 SE 2.0t LPT -00
exät: 900 S 2.3i -94, 9-3 SE 2.0t LPT -00
Re: Ongelmia vaihteiden kanssa
Säädetty, ja auttoihan se. Nyt vitonen menee napakasti sisään, jotenkin tuntuu että ykkös-kakkoslinja herkistyi myös. Ihan oppikirjan mukaan en tehnyt: Laitoin askin neloselle, laatikkoa en lukinnut. Kepin lukitsin tapilla, sitten se mutteri koneen takaa auki, ja käänsin liitoksesta haluttuun suuntaan sen verran kuin meni ja mutteri kiinni.
'01 9-3 2.0 turbo