ng900 jousijalka -og9-3 seen mitä pitää vaihtaa kysyn vaan
ng900 jousijalka -og9-3 seen mitä pitää vaihtaa kysyn vaan
jousijalka ongelma varaosa ng900t 96vm olis hyvät, käyttis og9-3i 99vm huonot ,onnituisko vaihto ,mitä vaihdettava ,onko kellään kokemusta kyseisestä tapauksesta
-99 Turbo 1979-
-99 1969-
-99 1969-
Re: ng900 jousijalka -og9-3 seen mitä pitää vaihtaa kysyn vaan
Koko kori pitäisi vaihtaa, kun ng900:sen tolppa ei käy 9-3:sen kuppiin korissa.
Jos aikoisi pelkän alaosan vaihtaa, niin sitten ongelmaksi tulisi jousi, joka on erilainen ng900/9-3. Samoin iskarit ovat erilaisia yläpäästä.
Jos aikoisi pelkän alaosan vaihtaa, niin sitten ongelmaksi tulisi jousi, joka on erilainen ng900/9-3. Samoin iskarit ovat erilaisia yläpäästä.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: ng900 jousijalka -og9-3 seen mitä pitää vaihtaa kysyn vaan
ja vilkaise myös tämä tarina vaihtoehtona: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=13&t=101536
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko