Ken tuntee?
Ei ole syttynyt vikavaloa koetauluun, mutta nyt on sidiin ilmestynyt nerr 1=yksi vikakoodi.
Pari viikkoa sitten otettiin vikakoodit( vasen etu abs-anturi ei signaalia/ samalla katsottiin ettei ollut koneessa mitään vika-ilmentymiä.
Eli miksi sidistä näkyy, muttei koetaululta, eihän tossa ole tolkkua koska ei tommosta vikakoodia voi edes tietää ellei sidia ole enabloitu?
Kiitos jos joku osaa selventää.
nerr?
Re: nerr?
Kiitoksia suuresti, mutta nollasin sen irrottamalla sulakkeet, palaan jos asia toistuu, nerr0 äskeisellä kauppareissulla.
Olen kyllä todennut aikaisemmin että toimii=vikavalo syttyy/ nerr1. Olen sen huomannut kun olen uusinut alipaineletkuja ja joku on jäänyt irti, jolloin systeemi ilmoitttaa jonkun olevan pielessä.
Olen kyllä todennut aikaisemmin että toimii=vikavalo syttyy/ nerr1. Olen sen huomannut kun olen uusinut alipaineletkuja ja joku on jäänyt irti, jolloin systeemi ilmoitttaa jonkun olevan pielessä.
Monikaan "lievempi" vikakoodi ei sytytä CE-valoa mutta jää silti muistiin josta sen näkee SID:llä tai jollain muulla vikakoodin lukulaitteella.
Muistaakseni OBD-spesifikaatio edellyttää valon sytytyksen vasta kun diagnosoitu vika aiheuttaa päästörajoitusten ylittämisen 50%:lla.
Muistaakseni OBD-spesifikaatio edellyttää valon sytytyksen vasta kun diagnosoitu vika aiheuttaa päästörajoitusten ylittämisen 50%:lla.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Niin vähän ajattelinkin että ennen valon palamista on ns "kuluneen" auton vara, ettei heti pelotella...Siinä tapauksessa tuo minun nerr1 johtunee koholla olevasta amul arvosta..Täytyy vissiin odotella uutta virhekoodia, koska osien summittais-vaihtelu käy liian kalliiksi.Olen tiedostanut että jostain se kohonnut amul-arvo johtuu, mutta olen odotellut vikakoodia jotta saa oikean osan tms vaihdettua, muut ihan ok, mutta amul oli jopa 1600 ja siitä toi varmaan johtuu, se on nyt pompannut lähiviikkoina huikean ylös..