Auto 9-3 2.0t SE TurboJubilee M2002. Kone on B205E. Ostin motonetin ohjeiden mukaan NGK BCPR7ES-11 tulpat ja laitoin paikoilleen. Ohjekirjaa myöhemmin lukiessa huomasin etta suositus on BCPR6ES-11, eli eri lämpöarvo? Onko tuosta jotain merkittävää haittaa?
Entäs onko joku laittanut Monoflexin irroitettavaa koukkua tuohon jubilee-malliin? Koivusella sanoivat ettei käy "sport"-alustaiseen? Jubileessa ei kai pitäisi olla mitään sporttialustaa? Takahelmaa vissiin joutuu kuitenkin silpomaan?
Entäs saako marmoritiskiltä ns. liittimet kiinni-johtosarjaa vetokoukulle? Tarvikevalmistajat tarjoaa vaan rosvoliitinmallia.
Mites ohjaustehostinöljy? Säiliössä vajausta, tikku ei edes kastu. Mistään ei kuitenkaan näyttänyt vuotavan. Minkämerkkistä öljyä sinne kannattaa lisätä? Tyyppihän ei taida olla mikään ATF.
Pari kyssäriä kolkista
Pari kyssäriä kolkista
Kauas on pitkä matka. #2587
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
Re: Pari kyssäriä kolkista
Seiskan tulpat kestää turboissa paremmin ahtoja, nyt voit niitä sitten vaikka lisäilläkin hyvällä perusteilla.
Orkkis koukun johtosarja marmoritiskiltä on kallis, tonnariin sellaista kysyin joku vuosi sitten 80 eur.
Ohjaustehostimeen suosittelen Saabin/GM:n omasta putelista, joko marmorilta tai PCS:ltä
Orkkis koukun johtosarja marmoritiskiltä on kallis, tonnariin sellaista kysyin joku vuosi sitten 80 eur.
Ohjaustehostimeen suosittelen Saabin/GM:n omasta putelista, joko marmorilta tai PCS:ltä
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Pari kyssäriä kolkista
Samaa kamaa saa myös motonetin hyllystävesa67 kirjoitti:Seiskan tulpat kestää turboissa paremmin ahtoja, nyt voit niitä sitten vaikka lisäilläkin hyvällä perusteilla.
Orkkis koukun johtosarja marmoritiskiltä on kallis, tonnariin sellaista kysyin joku vuosi sitten 80 eur.
Ohjaustehostimeen suosittelen Saabin/GM:n omasta putelista, joko marmorilta tai PCS:ltä
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Pari kyssäriä kolkista
Milläs tuotenumerolla sitä ölppää löytyy?
Kauas on pitkä matka. #2587
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
Re: Pari kyssäriä kolkista
Näytti löytyvän vanhoista topiceista maininta Opel-1940715 12,90€.
Tosin kun avaa motonetin luettelon, se viittaa artikkeliin 59-0002 joka taas on jotain VAGin pullotavaraa....
Muistelen ettei se montaa euroa enempää maksanut marmorillakaan
Tosin kun avaa motonetin luettelon, se viittaa artikkeliin 59-0002 joka taas on jotain VAGin pullotavaraa....
Muistelen ettei se montaa euroa enempää maksanut marmorillakaan
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Pari kyssäriä kolkista
Laitoin eilen tuon irroitettavan fixus (monoflex) koukun. Takahelman joutui sahaamaan, mutta mennyt mikä mennyt. Paremmalle puoliskolle ei kiinteä tullut kuuloonkaan ja irroitettavan hinta marmorilla ei oikein miellyttänyt. Kovilille soitin ja heidän irroitettavaansa ei enää saa koska oli alihankkijan tekemä ja yhteistyö k.o. alihankkijan kanssa on loppunut.
Kauas on pitkä matka. #2587
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
Re: Pari kyssäriä kolkista
Ainakin jokin aika sitten GM:n tehostinöljy oli marmoritiskillä halvempaa. Marmoritiskillä ei ole apteekin hinnat, toisin kuin Motonetissa.Samaa kamaa saa myös motonetin hyllystä
Mulla on Jubileessa Kovilin irrotettava koukku, sopii paikoilleen helmankin kanssa. Ikävä, ettei noita enää saa.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2