2.0->2.0t

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
thor
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: To Syys 02, 2010 12:54

2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja thor »

jossain vaiheessa koneen vaihto tässä edessä -94 ng 900..ajattelin että josko turbo koneen istuttais entisen kaasarin tilalle! :) sujuuko homma ihan kivuttomasti,mtä menee vaihtoon..käykö sama loota? ym..vai pitääkö alkaa vaihtaan koko auto..kori on vaan niin hyvässä kuosissa että ei raaskisi luopua,ja uusi konekkin oisi tiedossa! :)
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8088
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

thor kirjoitti:jossain vaiheessa koneen vaihto tässä edessä -94 ng 900..ajattelin että josko turbo koneen istuttais entisen kaasarin tilalle! :) sujuuko homma ihan kivuttomasti,mtä menee vaihtoon..käykö sama loota? ym..vai pitääkö alkaa vaihtaan koko auto..kori on vaan niin hyvässä kuosissa että ei raaskisi luopua,ja uusi konekkin oisi tiedossa! :)
Älä nyt tommosta harvinaisuutta mene raiskaamaan! Ng900 kaasarilla lienee aikalailla ainutkertainen yksilö? :D
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
thor
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: To Syys 02, 2010 12:54

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja thor »

kilometrejä on jo sen verran paljon että pakko miettiä totakin vaihtoehtoa! :)
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5649
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja tturku »

V.J.S. yrittää hienovaraisesti vihjailla että jos kaasari löytyy niin yber harvinainen. Noissa kun tehtaalta lähtiessä on tupannut koneen päällä kuitenkin ruisku olla eikä kaasari...
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Mysiini
"Tuplakaasari"
Viestit: 91
Liittynyt: Su Heinä 26, 2009 13:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja Mysiini »

Jossain muussakin topikissa muistelen aikoinaan olleen puhetta kaasutinkoneisesta NG-satkusta eli ihan uniikkikappaleesta ei kuitenkaan ole kysymys. Ellei kyseessä ollut silloinkin tämän ketjun aloittajan kulkine :lol:
9-3 SC 2.0t -07
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

NG900 ei ole olemassa kaasarikoneella tehtaan jäljiltä, piste.

Viimeinen kaasarikoneella myyty Saab oli OG900.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Vai kaasarikoneinen ja turhan hyväkorinen -94ng...jjjop. :wink:
Juissi
"Kaasari"
Viestit: 31
Liittynyt: La Loka 03, 2009 17:49

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja Juissi »

Voi voi en ole itsekään mikään autovelho mutta kysyjällä vaikuttaa olevan tekniikan tietämys sillä tasolla että kehotan miettimään operaatiota kahdesti.
thor
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: To Syys 02, 2010 12:54

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja thor »

joo..en ole väittäny et se on tehdaslähtöinen! kone on Ruotsin poikien toimesta rakenneltu hiukan! Enkä ole mikään insinöörikään..turhaa muuten täällä mitään kyselisin! :)
jusa_71
"Hölösuu"
Viestit: 1631
Liittynyt: La Kesä 25, 2005 20:50
Paikkakunta: lahti

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja jusa_71 »

saisko koneesta kuvan :roll:
tai konehuoneesta
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Jur1
"Viggen"
Viestit: 557
Liittynyt: Ma Marras 17, 2008 14:54
Paikkakunta: Lappeenranta / Kotka

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja Jur1 »

Pistäppä samalla kuvia hyväkuntoisesta ng900:n korista. :lol:
I'm your turbo lover!
Ex: Ng 900SE Turbo '95
Audi Ur-S6 2,2t
BaConi
Matalapaineturbo
Viestit: 176
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 20:01
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja BaConi »

Typerää naamailua porukalta... yllättävän hienossa kunnossa on kori munkin ng900 tällä hetkellä, eikä sinänsä ihme ku sitä ei oo raiskattu missään suomen suolateillä...
#4113
Ng900 -94
SonmH
"Viggen"
Viestit: 680
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 21:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja SonmH »

jos nyt laittasit kuvan siitä kaasarista.
Väärinviritys stage 3 1x2-1
thor
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: To Syys 02, 2010 12:54

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja thor »

ei ole kuvia tällä hetkellä..kone on osina ollu jo jonki aikaa..paska mikä paska,ei ymmärrettävistä syistä toiminu ihan niinku pitäs,siksi vaihtoon meneekin!
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Re: 2.0->2.0t

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Jur1 kirjoitti:Pistäppä samalla kuvia hyväkuntoisesta ng900:n korista. :lol:
Tuo nyt ei ole temppu eikä mikään.
hyväkuntoisia ng900 koreja on vaikka millä mitalla....
Kuva

:lol: :lol:
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Vastaa Viestiin