9-3 kytkimen pääsylinteri
9-3 kytkimen pääsylinteri
Mistä löytyy og-93 vm 99 kytkimenpääsylinteri? Yritin kyllä haulla mutta en löytänyt "tyhjentävää" vastausta. Onko sylinterin vaihto kuinka vaikea operaatio?
Jos osa menee vaihtoon niin mistä kannattaisi kysellä uutta? Hinta?
Jos osa menee vaihtoon niin mistä kannattaisi kysellä uutta? Hinta?
-9-3 -99 2.0 lpt
-2. polven saabisti-
-2. polven saabisti-
Re: 9-3 kytkimen pääsylinteri
Sijainti on kytkin polkimen vieressä kuskin jalkatilassa. Vaihdon vaikeuteen en ota kantaa, parin päivän päästä olen asiassa viisaampi.Miihkali kirjoitti:Mistä löytyy og-93 vm 99 kytkimenpääsylinteri? Yritin kyllä haulla mutta en löytänyt "tyhjentävää" vastausta. Onko sylinterin vaihto kuinka vaikea operaatio?
Jos osa menee vaihtoon niin mistä kannattaisi kysellä uutta? Hinta?
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: 9-3 kytkimen pääsylinteri
Ei tässä nyt paria päivää vierähtänytkään. WIS neuvoo irrottamaan puolet kannakkeesta, pääsylinterin ja letkut. Varmasti helppo ja mukava homma, jos on sormissa ylimääräisiä niveliä ja käpälät koko 5 (minulla 9-10). Tällä hetkellä minulla on palikat joka suuntaan vinksallaan. Huomenna otan kaksi pultti lisää irti niin lähtee koko poljin kannakkeineen päivineen. Lisäksi paineputkea pitävästä sokasta irtosi hieman yli puolet. Toinen puoli on siis edelleen paikallaan ja lienee hyvinkin mielenkiintoinen homma kaivaa jämä pois.
Tähän asti siis homma potkii huolella ja tuntuu olevan muutenkin perseestä.
Tähän asti siis homma potkii huolella ja tuntuu olevan muutenkin perseestä.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: 9-3 kytkimen pääsylinteri
ei todellakaan ole mikään mukavin vaihdettava, vois melkeen sanoa että todella v*ttumainen
itellä meni aikaa aamusta iltaan ja monta kertaa palo pinna ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
#4564Volvo v50 t5 -08ex.9-3 Aero -01
ex.9-5 Aero wagon ex.9-3 Aero -01
ex.9-5 Aero wagon ex.9-3 Aero -01
Re: 9-3 kytkimen pääsylinteri
Minusta pelkkä nestekytkinpolkimen(sylintereineen) irroitus on varsin simppeli ja helppo homma, kun vertaa sitä vaijeripolkimen irroitukseen, tulipeltiin sopivien reikien tekoon ja neskytkinpolkimen asennukseen, jolloin tuota saa yleensä muutaman kerran mallata paikalleenkin.
Muutaman vaihtanut![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Muutaman vaihtanut
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: 9-3 kytkimen pääsylinteri
Täällä poljin jäi pohjaan kans.. kattelin konepellin alle niin ei näkyny kuin öljyä tulipellin kohdalla putket näytti olevan ehjät. ja nestettä oli säiliössä tosin kovin mustaa.. vaihtoon siis.. motonetistä kai joutuu ostaa pääsylinterisarjan ja vaihtamaan sen. toivottavasti vika korjaantuu. mikäs muu vika se voisi olla? kytkin vuosi sitten rempattu ja mutta ei painelaakeria. tuskin työsylinterikään? pumpatessa tuntuis vähän toimivan voisiko ilmatessa vain alkaa toimimaan hmm..
Saab 9-3 2.0t -00 "stage 3"
Re: 9-3 kytkimen pääsylinteri
Painelaakeri ja työsylinteri samassa paketissa. Mitähän merkkiä sinne laitettiin, monet ovat juuri raportoineet että tarvikkeita mennyt nopeasti rikki ja itse kauhulla odotan oliko ne tarvikkeet Sachsia.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: 9-3 kytkimen pääsylinteri
Onko kellään tietoa käykö 900 pääsylinteri(poljinsylinteri) ysikolmoseen "00
Saab 9-3 2.0t -00 "stage 3"