ng900/og9-3 keulanosien päittäin vaihdettavuus?
ng900/og9-3 keulanosien päittäin vaihdettavuus?
miten on noitten keulanosien laita vaihdettavuuden suhteen? Lamput? konepelti? puskurin `sisärunko`? mitä nyt yleensä pikkusessa keulakolarissa menee paskaksi...
#4564Volvo v50 t5 -08ex.9-3 Aero -01
ex.9-5 Aero wagon ex.9-3 Aero -01
ex.9-5 Aero wagon ex.9-3 Aero -01
Re: ng900/og9-3 keulanosien päittäin vaihdettavuus?
Peltiosat ja vilkut ainakin sopii ristiin, ajovaloumpioista en ole varma. Menikö pahasti?
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: ng900/og9-3 keulanosien päittäin vaihdettavuus?
joku 30km/h vauhtia oli ja nokka kivitolppaan, täysin keskelle nokkaa tuli.
Uusiksi menee ainakin konepelti, puskuri, syyläri,välijäähytin, vilkut, ajovaloumpiot ja kaikkee muuta pientä kilkettä mitkä nyt noihin liittyy. Sivulokarit näytti äkkiseltään säilyneen ehjinä. Aeron puskurissa voikin sitten olla jonkun moinen metsästys no kai niitä ruottista saa.
Uusiksi menee ainakin konepelti, puskuri, syyläri,välijäähytin, vilkut, ajovaloumpiot ja kaikkee muuta pientä kilkettä mitkä nyt noihin liittyy. Sivulokarit näytti äkkiseltään säilyneen ehjinä. Aeron puskurissa voikin sitten olla jonkun moinen metsästys no kai niitä ruottista saa.
#4564Volvo v50 t5 -08ex.9-3 Aero -01
ex.9-5 Aero wagon ex.9-3 Aero -01
ex.9-5 Aero wagon ex.9-3 Aero -01
Re: ng900/og9-3 keulanosien päittäin vaihdettavuus?
Puskurissa voikin sitten olla melkoinen metsästys. Vanhan korjaaminen on yksi vaihtoehto. Tosin korjatulla puskurilla kostautuu tulevat pienetkin osumat.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: ng900/og9-3 keulanosien päittäin vaihdettavuus?
Ainakin näistä mestoista voi löytyä.tonee kirjoitti:joku 30km/h vauhtia oli ja nokka kivitolppaan, täysin keskelle nokkaa tuli.
Uusiksi menee ainakin konepelti, puskuri, syyläri,välijäähytin, vilkut, ajovaloumpiot ja kaikkee muuta pientä kilkettä mitkä nyt noihin liittyy. Sivulokarit näytti äkkiseltään säilyneen ehjinä. Aeron puskurissa voikin sitten olla jonkun moinen metsästys no kai niitä ruottista saa.
http://www.bildelsbasen.se/
http://www.anabil.se/begdelar
http://www.laga.se/
Nämä on kait ne parhaat ruotsissa?
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.