Jaahas, onko jollakulla tallella semmosta kevät"huolto" tarjousta joita keväällä jaeltiin, ainakin PK-seudulla.
Tuli NG käytettyä semmosessa ja muistelin, että siinä olis ollu jotain 40 kohtaa. Taitaa olla pelkkä öljynvaihtohuolto.
Vietiin auto ja tarjottiin sitä lappua työn vastaanottajalle, vastaus vaan "kyllä meillä noita lappuja on, ei tota tarvita". Käsittääkseni asiakkaan pitäisi saada toi lappu täytettynä takaisin, niin näkis että työ on tehty.
Noh, annoin homman olla kun ajattelin, että ihan sama.
Mutta nyt katkes kytkinvaijeri ihan yhtäkkiä. Ajattelin kun toi huolto tehtiin toukokuussa, niin oliskohan niiden pitäny huomata toi homma siinä "huollossa" Ainakin jos kytkinvaijeri on "tyyppivika" niin olis voineet huomauttaa, että kannattais vaihtaa.
Autolla ajettu 100tkm, ja siitä huollosta on kertynyt kilsoja ehkä 2-3 tkm.
Huoltohan tehtiin xxxxx-autossa..
Saabin "keväthuolto"
Saabin "keväthuolto"
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Re: Saabin "keväthuolto"
Teemu, et ole ainoa joka on kokenut tulevansa petetyksi tuossa asiassa. vuonna 1996 kun ostin ekan saabini, 99, sain heti kohta tuollaisen kevättarjouksen ja eikun sinne, ajattelin. Kun hain auton, kyselin innokkaana lappua takaisin, odotin kattavaa raporttia autoni kunnosta. Olinhan sentään scan-auton tiskillä konalassa. Tiskiltä mies sanoi vaan: "ei meillä ole tapana noita täytellä". Olin aivan sanaton ja pihisin kiukusta. Lopulta mies sitten rastitti ne kohdat minun pyynnöstäni, halusinhan kuitenkin dokumentoida auton huoltohistorian.Teemu kirjoitti:Jaahas, onko jollakulla tallella semmosta kevät"huolto" tarjousta joita keväällä jaeltiin, ainakin PK-seudulla.
Tuli NG käytettyä semmosessa ja muistelin, että siinä olis ollu jotain 40 kohtaa. Taitaa olla pelkkä öljynvaihtohuolto.
Vietiin auto ja tarjottiin sitä lappua työn vastaanottajalle, vastaus vaan "kyllä meillä noita lappuja on, ei tota tarvita". Käsittääkseni asiakkaan pitäisi saada toi lappu täytettynä takaisin, niin näkis että työ on tehty.
Noh, annoin homman olla kun ajattelin, että ihan sama.
Mutta nyt katkes kytkinvaijeri ihan yhtäkkiä. Ajattelin kun toi huolto tehtiin toukokuussa, niin oliskohan niiden pitäny huomata toi homma siinä "huollossa" Ainakin jos kytkinvaijeri on "tyyppivika" niin olis voineet huomauttaa, että kannattais vaihtaa.
Autolla ajettu 100tkm, ja siitä huollosta on kertynyt kilsoja ehkä 2-3 tkm.
Huoltohan tehtiin xxxxx-autossa..
Mutta kyllä pisti vihaksi se touhu. Sama juttu 7 vuotta myöhemmin eräässä toisessa saab-huollossa, ei puhettakaan siitä lomakkeesta kun hain auton. Lisäksi esim. moottoririlan lähes puhki olleet alipaineletkut oli vieläkin paikallaan huollon jälkeen, vaikka niiden tarkistus oli yhtenä kohtana lomakkeessa mainittu. Toi huoltotarjous on mun mielestä ihan puhdasta kusetusta. Se lomake on väsätty just sellaiseksi että asiakas kuvittelee saavansa täytetyn raportin auton kunnosta. Olis kuluttaja-asiamiehellä töitä...
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Kiitos luca "uskonvahvistuksesta". Pitää huomenissa tuolla huollossa käydessä puuttua asiaan. Turhaahan se on jälkikäteen, mutta se on sitten viimeinen kerta tässä liikkeessä kun käyn asioimassa.
AC:llä näköjään parempia kokemuksia, mutta ei ollutkaan PK-seudulla. Täällä toi asiallinen huolto tuntuu olevan kiven alla...
AC:llä näköjään parempia kokemuksia, mutta ei ollutkaan PK-seudulla. Täällä toi asiallinen huolto tuntuu olevan kiven alla...
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.