Merkkiliikkeessä ehdottivat kannen jälkikiristystä tuollaiselle 220 t ajetulle 175 heppaselle automaatille, ja tilanne vielä sellainenkin , jotta aiemmasta historiasta heillä ei ole tietoa ??
Oli minulle aikamoinen ylläri, siis jos kuvitellaan kansipahvin olevan originaali. Toisaalta voihan ne pultit pikkasen virua vuosien varrella jne..??
Mitä kansa tietää aiheesta, onko kokemuksia ja saavuttaako jälkikiristämisellä mitään enää tässä vaiheessa?
kannen jälkikiristys
kannen jälkikiristys
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Re: kannen jälkikiristys
Noissa uudemmissa kansi"pahvi" ei enää ole varsinaisesti pahvi vaan kokometallinen tiiviste.
Re: kannen jälkikiristys
Täällä oli ainakin 190t kohdalla toisen pään 2 pulttia ihan reilusti löysällä. Muutkin olivat hieman. Tiedä sitten aiheuttiko tai vaikuttiko mitään, kun vähän sen jälkeen raapaistiinkin koko kone auki ja uusilla osilla kasaan, koska vika olikin männässä eikä kansivuodossa.
Ei mikään maakunnan isoin homma ole niitä tarkistaa.
Ei mikään maakunnan isoin homma ole niitä tarkistaa.