Iskunvaimentimet

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
antti
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Touko 26, 2004 08:03

Iskunvaimentimet

Viesti Kirjoittaja antti »

Terve!

Onko kenelläkään kokemuksia Monroen Reflex iskunvaimentimista? Sopivatko Saab 900s 2.3 (vm. 1998) alle? Iskareiden vaihto olisi ajankohtaista lähiviikkoina.

Suositelkaa myös muita hyviä iskareita.

Kiitokset vastauksista etukäteen.
novice
"Ruisku"
Viestit: 132
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 11:47
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja novice »

Itse olisin ostanut nuo Reflexit, mutta eipä ollut ainakaan pari vuotta sitten saatavilla ko. malliin (900 -96). Ostin sitten Monroen SensaTrackit...
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

novice kirjoitti:Itse olisin ostanut nuo Reflexit, mutta eipä ollut ainakaan pari vuotta sitten saatavilla ko. malliin (900 -96). Ostin sitten Monroen SensaTrackit...
Käsittääkseni Reflexit ovat korvanneet SensaTrackit.
Itse harkitsin pelkkiä iskareita, mutta kun Sachs PerformanceSetin, EibachProSystemin tai KoniSportKitin saa reiluun 600 euroon - tein päätöksen ostaa koko alustan kerralla. Monella on myös H&R jouset ja Bilsteinin Sportit/Sprintit.
En tosin tiedä, saako noita 900:n. Hintaeroa ei kuitenkaan ole niin kauheasti. Riippuu tosin tykkääkö "keinutuoli" alustatasta vai vähän napakammasta.
Avatar
patse
"Saabisti"
Viestit: 2099
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:18
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja patse »

tevisu kirjoitti:
novice kirjoitti:Itse olisin ostanut nuo Reflexit, mutta eipä ollut ainakaan pari vuotta sitten saatavilla ko. malliin (900 -96). Ostin sitten Monroen SensaTrackit...
Käsittääkseni Reflexit ovat korvanneet SensaTrackit.
Reflex on täysin eri tyylinen iskari kuin SensaTrack. Toivottavasti noita Sensoja ei enää valmisteta :) Sensat kun edustaa keinutuoli osastoa ja Reflexit mielestäni perus hyvää jämäkkää kaasuiskaria, joka kuulemma soveltuu myös madallusjousien kanssa (varauksin - sanoisin itse). Itse olen ollut ihan tyytyväinen Reflexiin vaikka Bilsteinit siintivätkin horisontissa, kun on nuo aeron-jouset.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Vastaa Viestiin