- tp ketju uurtanut syvät urat ohjurimuoveihin
- palotilat, venttiililautaset, männät ja sylinteriputkien yläpäät karstassa
- öljysiivilässä muutama pieni karstanokare, mutta muuten ihan auki
- jakopäänpuolen kampiakselin päätymmäiset laakeriliuskat kuluneet jonkin verran punametallille
Motilla ajettu 85 tkm ja käytetty Mobil 0W-40 öljyjä viimeiset 30 tkm, vaihtovälillä 10-15 tkm, aiemmin käytetty jotain Mobilin täyssynteettisiä, mitä laittavat merkkihuollossa.
Voiko T7 koneesta jättää tp ketjun pois?
Onko kukaan jättänyt T7 koneesta noita pois ja jos on jättänyt niin onko jättänyt sen hydraulisen kiristimen sinne vai tulpannut reijän jotenkin muuten?
Auto on manuaalivaihteinen.
Kuulemma tasapainot mätsätty mäntiin ja veiveihin T7 koneissa. Männiksi tulee Wössner takomännät ja sen takia joudutaan pytyt hoonaamaan isommiksi(takomäntä laajenee enemmän kuin vakio alumäntä).
Toinen juttu on toi kampuran laakeriliuskojen kuluneisuus jakopäässä, onko ollut väärät öljyt vai voiteluongelma syystä että ?
Ps. ei enään 0W öljyjä
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)