Auto on siis 2001 9-3 aero. Eilen syttyi ce-valo ja tänään luetututin ja tulos oli
p1182 koodi. Taitaa olla jotain rikas seos? sanovat että olis harmiton koodi, mutta syttyi uudestaan noin 10km jälkeen. Kakkosella kun kiihdyttää niin 3000rpm jälkeen nykii ja ei mene minnekään ja sen jälkeen rupeaa ce-valo taas vilkkumaan (misfire?). Turbomittarin viisari kipuaa juuri keltaisen rajalle. Tulpat on juuri vaihdettu mutta ei vaikutusta.
Kenelläkään muulla ollut vastaavaa? ehdotuksia osien vaihto kokeilulle?
P1182, tehoton ja nykii.
P1182, tehoton ja nykii.
#4564Volvo v50 t5 -08ex.9-3 Aero -01
ex.9-5 Aero wagon ex.9-3 Aero -01
ex.9-5 Aero wagon ex.9-3 Aero -01
Re: P1182, tehoton ja nykii.
Toisella kasetilla kokeilu tuli ensimmäisenä mieleen. Mutta eipä juuri T7 autoista kokemusta.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: P1182, tehoton ja nykii.
koodi on tosiaan liian lihava seos
ilmamassamittari ?
ilmamassamittari ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: P1182, tehoton ja nykii.
Tai ilmavuoto turbon jälkeen.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: P1182, tehoton ja nykii.
Pitääkin sitten vaikka kysellä lainaan ilmamassamittaria jos sillä tokenis..
katsellaan sitten uudestaan.
katsellaan sitten uudestaan.
#4564Volvo v50 t5 -08ex.9-3 Aero -01
ex.9-5 Aero wagon ex.9-3 Aero -01
ex.9-5 Aero wagon ex.9-3 Aero -01
Re: P1182, tehoton ja nykii.
Tuossa kokeilin uudella di-kasetilla kun satuin tallista löytämään,
niin moottorin vikavalo ei enään pala ja muutenkin tuntuu pelaavan paremmin.
Vedot edelleen hieman puutuu tuossa 3000-4000rpm?, sen jälkeen taas
vetää ihan kelvollisesti.
Ajatuksia vetojen puutumiseen noilla kierroksilla?
niin moottorin vikavalo ei enään pala ja muutenkin tuntuu pelaavan paremmin.
Vedot edelleen hieman puutuu tuossa 3000-4000rpm?, sen jälkeen taas
vetää ihan kelvollisesti.
Ajatuksia vetojen puutumiseen noilla kierroksilla?
#4564Volvo v50 t5 -08ex.9-3 Aero -01
ex.9-5 Aero wagon ex.9-3 Aero -01
ex.9-5 Aero wagon ex.9-3 Aero -01
Re: P1182, tehoton ja nykii.
Ilmamassamittari vaan irti ja pienten MAF:n lankojen puhdistus esim crc air sensor Cleanerillä. Itellä nyki ja oli aika tehoton välillä varsinkin alakierroksilla, siellä on 3 sellasta pientä lankaa, yks noista langoista oli ihan musta, mutta tolla cleanerillä lähti kirkkaaks ja sen jälkeen rupes skulaamaan ja kulutuskin putos sidin mukaan 2,5l/100km Kannattaa ihan purkaa se muovinen anturi niitten kahen metalli kappaaleen välistä pois (neljällä torxilla kiinni) ni saa suihkutettua kummankin puolen kunnolla.
Saab 9-3 -01 cabriolet
Audi urS4 -94
Audi urS4 -94