Jäykkä kaasupoljin.

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1477
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:

Jäykkä kaasupoljin.

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

Tuli hankittua tollanen ng900:nen ja siinä on pirun jäykkä kaasupoljin. Sitä saa painaa ihan huolella, että saa pohjaan ja vaimo ei tahdo saada ollenkaan. Varsinkin liikkeelle lähtö tuottaa tuskaa. Onks tossa joku vaijerin rasvailu mahdollisuus vai mikä avuksi?
93 1.9 TTiD -11
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4573
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Jäykkä kaasupoljin.

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

tsekkaa ja rasvaa se läppäkotelon mekanismi tarvittaessa, auttoi omassa aikoinaan
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1477
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:

Re: Jäykkä kaasupoljin.

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

Ok. Käsin se tuntui kyl liikkuvan ihan normaalisti.
93 1.9 TTiD -11
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
pomppo
Matalapaineturbo
Viestit: 198
Liittynyt: Su Marras 21, 2004 22:00
Paikkakunta: Uusikaupunki

Re: Jäykkä kaasupoljin.

Viesti Kirjoittaja pomppo »

Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Jäykkä kaasupoljin.

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Toki kannattaa huomioida ja tarkistaa myös se mahdollisuus että vaijeri on vain rispaantunut, etenkin automaattimalleissa suoranainen vaaran paikka kaasun hirttäessä selälleen.

Nimim. 200hp:kin on riittävästi silloin kun ei taho...
Vastaa Viestiin