NG 900 2.0T VIRITYS

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
saabi90
"Aero"
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Tammi 12, 2011 19:21
Paikkakunta: Tampere

Re: NG 900 2.0T VIRITYS

Viesti Kirjoittaja saabi90 »

Mihinkä asti riittää Walbron 255 viinalla ajettaessa?
TomStar
"Tuplakaasari"
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Elo 19, 2008 17:29

Re: NG 900 2.0T VIRITYS

Viesti Kirjoittaja TomStar »

Onko kellään / missään virityksessä kesken loppunut ?
Tuotto, kun on 255 litraa tunnissa, eli 4,25 litraa minuutissa, luulisi piisaavan...
9-3 2.0T SE -98
Keme
"Viggen"
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 12:12
Paikkakunta: Rannikko

Re: NG 900 2.0T VIRITYS

Viesti Kirjoittaja Keme »

TomStar kirjoitti:Onko kellään / missään virityksessä kesken loppunut ?
Tuotto, kun on 255 litraa tunnissa, eli 4,25 litraa minuutissa, luulisi piisaavan...
Eipä tolla tuotolla kuuhun mennä, mutta softamodattuihin vakiolaitteisiin ihan hyvä.
jeeeeeee!
saabi90
"Aero"
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Tammi 12, 2011 19:21
Paikkakunta: Tampere

Re: NG 900 2.0T VIRITYS

Viesti Kirjoittaja saabi90 »

Riittäsköhän 450hp viinan kanssa?
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: NG 900 2.0T VIRITYS

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Pitäisi riittää 2-litraisessa 450hp viinalla jos pa-paine vakio 3 bar.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
pamppu
"Viggen"
Viestit: 559
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2006 16:45
Paikkakunta: Espoo

Re: NG 900 2.0T VIRITYS

Viesti Kirjoittaja pamppu »

Ja siitä kanssa jotain kokemuksia: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 38#p975638
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
saabi90
"Aero"
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Tammi 12, 2011 19:21
Paikkakunta: Tampere

Re: NG 900 2.0T VIRITYS

Viesti Kirjoittaja saabi90 »

Mites porukka on tehnyt näissä viritetyissä saappaissa huohotuksen? Oon tässä nyt ihmetellyt että onkohan normaalia kun vaparifilsusta valuu ihan öljyä ulos, eli aika rankasti huohottelee.. Nyt menee siis venakopalta letku turbon imuputkeen.
Vastaa Viestiin