NG 900 2.0T VIRITYS
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
juuri näin
pakopaineita voi myös mitata mikäli epäilyttää niidena kanssa
ja kun pakopaineet nousee niin se estää virtauksen ja alkaa ahistamaan aika pahasti (kokemusta tästä)
3 rööriä peliin voi helpottaa aikalailla ellei ole jo sitäkin paikoillaan
kuten cuuleriakin suuremmaksi.
3 ohjelmalla on jo jonkin verran vaatimuksia olosuhteisiin nähen mutta minäkin alkaisin homman korjaamisen tosta di kasetista ihan ekana. jos ei auta niin putki veke downpipen jälkeen ja kokeilemaan uudestaan.
myös softassa saattaa olla sanomista ei sekään ole mahdotonta
pakopaineita voi myös mitata mikäli epäilyttää niidena kanssa
ja kun pakopaineet nousee niin se estää virtauksen ja alkaa ahistamaan aika pahasti (kokemusta tästä)
3 rööriä peliin voi helpottaa aikalailla ellei ole jo sitäkin paikoillaan
kuten cuuleriakin suuremmaksi.
3 ohjelmalla on jo jonkin verran vaatimuksia olosuhteisiin nähen mutta minäkin alkaisin homman korjaamisen tosta di kasetista ihan ekana. jos ei auta niin putki veke downpipen jälkeen ja kokeilemaan uudestaan.
myös softassa saattaa olla sanomista ei sekään ole mahdotonta
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Kakkosella tosiaan on pidot aika vähissä märällä, käyn tos kohta kokeilemassa ja koitan kuvaa videon, ainaki 2:n ja 3:n vedot.
En ole koittanut kasetin vaihtoa, mutta voiko ne peruspaineet vaikuttaa tohon ku ei ole säädetty?
Koko putki on 3". dp myös
Cooleri on vakio mutta se tuskin vaikuttaa näissä olosuhteissa parin vaihteen vedoissa?
En ole koittanut kasetin vaihtoa, mutta voiko ne peruspaineet vaikuttaa tohon ku ei ole säädetty?
Koko putki on 3". dp myös
Cooleri on vakio mutta se tuskin vaikuttaa näissä olosuhteissa parin vaihteen vedoissa?
Ng900
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
.
Viimeksi muokannut jusa_71, Pe Joulu 23, 2011 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
kyllä kummatkin vaikuttaatomipee kirjoitti: En ole koittanut kasetin vaihtoa, mutta voiko ne peruspaineet vaikuttaa tohon ku ei ole säädetty?
Koko putki on 3". dp myös
Cooleri on vakio mutta se tuskin vaikuttaa näissä olosuhteissa parin vaihteen vedoissa?
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Tuli nyt kokeiltua motarin ramppiin, 2lla noin 80 vauhdissa alko, vaihoin 3elle niin sama jatku, noin 5sek nii auto toimi taas. Eli ihme prötäys ja vetoa ei ole ollenkaan. Tämän jälkeen vedin 4lla 130-190 ja toimi hyvin? Onko se nyt se sytkä kasetti mitä pitäis ekana kokeilla? Katoin motonetistä niin 250€ olis kasetti
Ng900
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
di-kasetti
polttoainepumppu (ei riitä tuotto/hajoamassa) kun tarvitaan soppaa riittävästi
alipaine vuoto
polttoainepumppu (ei riitä tuotto/hajoamassa) kun tarvitaan soppaa riittävästi
alipaine vuoto
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Softasta ei tosiaan pitäis olla kiinni kun täysin sama softa kuin mulla ja rautakin vastaava. Coolerilla tuskin vaikutusta näillä säillä lyhyessä vedossa. Koska tulpat vaihdettu? Onko oikeat tulpat?
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Kysytääs nyt vielä että mitkä on ne oikeat tulpat? Ngk bcpr7es-11? En tosin tiedä koska vaihdettu, pitää tsekkaa kunto
Ng900
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
tulpat suht iso prötäyksen aiheuttaja...mulla just noi kyseiset tulpat(bcpr7es-11)...ainoo vaan et mulla noi toimii max 10000km ja sit on vaihtokunnossa.
eli oireina mulla huono ja liian alhainen ja epätasainen tyhjäkäynti ja sit to rötäys isoilla ahdoilla ja isoilla kierrosluvuilla...
hyvät tulpat, mut kannattaa vaihtaa öljyjen kanssa samaan aikaan.
eli oireina mulla huono ja liian alhainen ja epätasainen tyhjäkäynti ja sit to rötäys isoilla ahdoilla ja isoilla kierrosluvuilla...
hyvät tulpat, mut kannattaa vaihtaa öljyjen kanssa samaan aikaan.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Hmm, oliskohan jotain parempia tulppia? Voisi huomenna kun kaupat aukeaa käydä hakemassa?
Ng900
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
ei
eikä noikaan maksa kuin 3,50€ kappale
eikä noikaan maksa kuin 3,50€ kappale
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Juu ei maksa mut kysyin vaa jos olis parempia, otetaa noita sittenjusa_71 kirjoitti:ei
eikä noikaan maksa kuin 3,50€ kappale
Ng900
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Nyt tuli ajeltua nii kokeilin kiihdytellä eikä röpötelly kertaakaan, kerran vedin 2:lla 100:n asti eikä mitään, toimii täysin normaalisti. Ilmasto on kuiva, tie kuiva ja ulkolämpö mittarin mukaan oli 1-5 välillä tossa ku ajelin pari tuntia. Oliskohan et kertyy kosteutta johonkin? Haen jokatapauksessa huomenna uudet tulpat ja varmaa vois käyttää liittimiä irti ja suihkutella crc:llä?
Ng900
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
No miten kävi sen toisen sytkäkasetin kanssa? Kokeilitko jo?
Tästä kuvauksesta tosin, onko jo suljettu pois fuel cutin ominaisuus?
Itse kärsineenä kummatkin aikanaan. Sekä hitaasti laukeavan sytkäkassun että mankkuvenan antautumisen.
Eihän ole ollut ongelmia auton käynnistyksessä? Eli pitkää starttausta ennenkuin puskee käyntiin? Se oli omalla kasetilla yksi ominaisuuksista että sai sahailla käyntiin.
Ja kostea ilma vaikutti myös (temppuiliko sitten vain sopivasti juuri silloin kun oli kosteaa, mene ja tiedä).
Tästä kuvauksesta tosin, onko jo suljettu pois fuel cutin ominaisuus?
Itse kärsineenä kummatkin aikanaan. Sekä hitaasti laukeavan sytkäkassun että mankkuvenan antautumisen.
Eihän ole ollut ongelmia auton käynnistyksessä? Eli pitkää starttausta ennenkuin puskee käyntiin? Se oli omalla kasetilla yksi ominaisuuksista että sai sahailla käyntiin.
Ja kostea ilma vaikutti myös (temppuiliko sitten vain sopivasti juuri silloin kun oli kosteaa, mene ja tiedä).
Saab 900 2.0t Cab -97