NG 900 2.0T VIRITYS
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Lueskelin nuita coolerien mittoja tästä topikista, ja mietin että nuo mitat tuolla esim 600x***x** ovat siis kennon mittoja? eivät kokonais leveyttä. Mietin vain mahtuiskohan esim, 550x180x65, Kokonaisleveys: 690, suorat lähdöt, paikoilleen? ja parempi varmaan kuin orkkis? Paljonkos tuo ahtoputkien lähtö vakiocoolerissa on, 2.5"? kyselen vaan kun ajattelin coolerin vaihtaa.
Saab 900Se Talladega 2.0T
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Tiukkaa tekee kyllä ton leveyden kanssa. Jos lähdöt olisi suoraan taaksepäin nii voisi hyvinkin mennä. Vakio putkien koko on 2"ZAP^ kirjoitti:Lueskelin nuita coolerien mittoja tästä topikista, ja mietin että nuo mitat tuolla esim 600x***x** ovat siis kennon mittoja? eivät kokonais leveyttä. Mietin vain mahtuiskohan esim, 550x180x65, Kokonaisleveys: 690, suorat lähdöt, paikoilleen? ja parempi varmaan kuin orkkis? Paljonkos tuo ahtoputkien lähtö vakiocoolerissa on, 2.5"? kyselen vaan kun ajattelin coolerin vaihtaa.
Ng900
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Kuskin puoleisen päädyn putken pystyy kierrättämään kauempaa umpion alta konehuoneen puolelle, se voi auttaa tollasen pidemmän coolerin kanssa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Paljonkohan irtoaa lisää tehoa vai irtoaako ollenkaan, jos laittaa paremman coolerin ja 3" dp:n? Nyt autossa pitäisi olla 245hp speedpartsin lastulla.
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Uuden softan kanssa noin 270saabi90 kirjoitti:Paljonkohan irtoaa lisää tehoa vai irtoaako ollenkaan, jos laittaa paremman coolerin ja 3" dp:n? Nyt autossa pitäisi olla 245hp speedpartsin lastulla.
Ng900
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
http://www.ahtoja.com/category/15/valijaahdyttimet <-- nuista mikään "käypänen"/"helpoin" asentaa ng900? Pääsis laittelee sitte joskus.. Ainakin 2kpl tarvii 90asteen silikoonimutkia, mitäs muuta?
Saab 900Se Talladega 2.0T
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Onko 9000 ja 900 t25 sama ahdin, tai lukemani mukaan on eroa, mutta 9000 ahtimelle pitää tehdä että käy 900:een?
Ng900
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Paljonko maptun stg3:ssa on max ahdot? Hmm... autogauge näytti kiihdytyksessä tasan 1bar.. normaalissa ajossa -0,4,-0,6 alipainetta. Olen vähän hakoteillä näissä ahto/turbo jutuissa..
Saab 900Se Talladega 2.0T
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Pyynnit on noin 1,3bar. Meneekö auton oma mittari yli punaisen puolivälin?
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
En osaa sanoa juuri maptunista, mutta stage3 on 1,35-1.5. Itsellä näyttää jotain 1.4.ZAP^ kirjoitti:Paljonko maptun stg3:ssa on max ahdot? Hmm... autogauge näytti kiihdytyksessä tasan 1bar.. normaalissa ajossa -0,4,-0,6 alipainetta. Olen vähän hakoteillä näissä ahto/turbo jutuissa..
Millä vaihteella kokeilit? 3 on paras vaihde kokeilla, 2 ja varsinkin 1:llä on rajatut ahdot.
Ng900
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Taisin 3:lla ja 2:lla kokeilla. auton oma viisari menee sinne punasen tappiin suurinpiirtein.
Saab 900Se Talladega 2.0T
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Jees, vaikuttaisi siltä että autogauge näyttää väärin.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Tarvike ahtomittarit on kuraa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: NG 900 2.0T VIRITYS
Mulla on myös autogauge, viisarin on -0.1 vaikka auto ei ole käynnissä, mutta näkee sillä jos on vaikka vuotoo tullu tai jotai
Ng900