Mitsun TD04HL-16T viriahtimena?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Mitsun TD04HL-16T viriahtimena?

Viesti Kirjoittaja peinu »

Moro,

Kaverin puolesta kirjoittelen. stage 3 -01 lpt korkkasi tasapainorattaista ja öljypumpusta. Konetta aletaan pikkuhiljaa taas kasailemaan. Alucuuleri ja vähän isompi bensapumppu jo aikaisemmin laitettu. Viggenin kykä ja uusi painelaakeri myös hankittu, mutta asennusta vaille.

Minkälaista kokemusta otsikon mukaisesta melekuttimesta ja mitä muuta pitäisi ohelle laittaa. Esim. sopivat suuttimet?

-Panu

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Mitsun TD04HL-16T viriahtimena?

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

jos et mäntiä vaihda niin eipä paljon isompaa tarvikaan. Onhan tossa pikkasen reserviä 15T:n päälle
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Mitsun TD04HL-16T viriahtimena?

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Jos kyseessä on speedpartsin kiinakopio niin kannattaa ennemmin laittaa orkkis 15T. Jos taas esim. turbomeckin aito mitsu niin hieman enemmän potentiaaliahan siinä on kuin 15T:ssä, joskin vakiomännillä vähän siinä ja siinä uskaltaako sitä realisoida.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vastaa Viestiin