Mistä käsijarrun löysyys johtunee?
Mistä käsijarrun löysyys johtunee?
Kymysys on esitetty edellä ja olen kuullut väitteen, että käsijarrun ilmeisesti omat jarrulevyt tai -palat ovat kuluneet tai sitten nuo käsijarrukahvan kiinnitysosat ovat kuluneet. Ja jos jarrupaloissa on vika, niin paljokohan sellaiset maksaa, jos vaikka Pro Caarista tilaisi? Entä ne käsijarrukahvan muoviosat vai mitkä kiinnikkeet sitten liekkään?
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Se käsijarru toimii takalevyjen sisäpuolella olevalla rummulla ja siihen vaikuttavilla jarrukengillä. Se kenkien välinen pala on muovia
ja oli syynä käsijarrun löysyyteen. Toki koko vaijerikin on vaihdettu. Mutta eipä se jarru oikeen millään hyväksi tule, uutenakin jo aika heikko.

BMW 320dA Coupe LCI
...
Joo, mitä olen vertaillut isännän OG9-3:een, niin onhan se ihan eri maata; heti alusta asti ottaa kiinni niin kuin pitääkin!
Eli sinun AC väitteesi mukaan NG900:sissa on tuo käsijarru jo uutena heikko?
Paljonkos sellainen muoviosa sitten maksaneekaan?
Eli sinun AC väitteesi mukaan NG900:sissa on tuo käsijarru jo uutena heikko?
Paljonkos sellainen muoviosa sitten maksaneekaan?
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003