Puhallin päätti eilen lopettaa toimintansa puolivälissä kotimatkaa.
Toimii, kun vääntää jokaiselta pykälältä hitusen taaksepäin, mutta säätönamiskasta otteen irrottaessa toiminta jälleen lakkaa.
Ennen kuin puran tuon romun jälleen atomeiksi kysäisen, että mikä voisi olla todennäköisin oireen aiheuttaja? Kontaktihäiriö? Minkälainen tuo säätönapin tausta on? Kuinka helppo mahdollisesti korjata?
Auto siis NG900 -96 2.0T ilman ilmastointia.
Oli harvinaisen rattoisa matka Jyväskylästä Vantaalle ikkunat ammollaan hapen saannin takaamiseksi.
Ylläri, puhallin lakkasi toimimasta
Re: Ylläri, puhallin lakkasi toimimasta
Vaintaa sen napin takana olevan mötikän, omassa oli jo onneksi uusi osa mukana asentamatta mutta sillä tuli siis kuntoon.
Re: Ylläri, puhallin lakkasi toimimasta
ettei vaan ole se esivastusmötikkä (mm. moton 48-8146) irronnut tai skeidana? 

Re: Ylläri, puhallin lakkasi toimimasta
Jälleen päivitystä: Toimii myös, kun hellällä kosketuksella tietyssä asennossa painaa koko systeemiä hivenen sisäänpäin. Tällöin puhallin jää myös päälle. Toimii tosin vain 4-asennossa.
Re: Ylläri, puhallin lakkasi toimimasta
Mulla katos entisestä ngsatkusta kans ensin pari pienintä nopeutta ja sitten tais mennä loputkin ja syyksi muistaakseni paljastui irronnut liitin siitä namiskasta. Eli kannattaa aloittaa tutkiminen siitä hanikasta.
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08