Nollasin laskurit tuossa viime vkl jonka jälkeen ajelin n. 200km. Tuona ainakana keräs 1:40, 2:9, 3:8 ja 4:35 nakua. En tiedä onko normaalia vai ei mutta tuntuu aika paljolta.
Tänään sitten vaihdoin tulpat, kun ajattelin että jospa niissä vikaa. Tulppien vaihdon jälkeen ajelin tuossa n. 50km jona aikana tuli 1:10, 2:11, 3:1, 4:8 nakua. Tuntuis aika pikaseen noita siis kertyvän?
Ioff arvo ennen tulppien vaihtoa pysytteli yleens 0 - +40 välillä, käväisten moottorijarrulle heittäessä miinuksella ja välillä ns. väännöllä ajaessa pyöri miinuksella hetken.
Nyt tulppien vaihdon jälkeen ioff näytti 0 - +20 lukemia ja esim. 5-vaihteella 80-90kmh kiihdytyksessä pysyttelin arvossa -11. Täyskaasulla kiihdyttäessä heitteli todella nopeasti -20 - +10 välillä mitä ei ennen tehnyt. Muutenkin tuntui vaeltavan enemmän -10 - +10 välillä.
Tehot autossa ainakin perstuntumalla tuntuisivat olevan talessa. Autossa on flexifuel ohjelma jolla pitäisi irrota n. 230hp/360nm ja bensalla sitten jotain 200hp? pintaan. Valitettavasti täältä Jyskälästä ei tuota RE85:sta vielä saa.
Voisiko "vika" piillä tuossa, että polttoaineena joutuu käyttämään 98, vai mistähän kannattaisi alkaa katselemaan.
Niin ja lambda arvo pyörii n. -300 - +300 ja Amul arvoa en ole löytänyt, mitenhän sen saisi näkymään?
Kiitos ja anteeks
