lämmityslaitteen polttimoiden vaihto

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

lämmityslaitteen polttimoiden vaihto

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Pojan ysikolkin lämppärin säätimissä on käynyt valojen osalta kato. Paljonko siellä on polttimoita ja mitenkä ne saa vaihdetuksi.
# 419 Vesa Pohjalainen
Naxu
"Hölösuu"
Viestit: 1393
Liittynyt: Ke Joulu 30, 2009 01:28
Paikkakunta: Sahalahti

Re: lämmityslaitteen polttimoiden vaihto

Viesti Kirjoittaja Naxu »

Vastaan acc:n osalta. Siellä oli muistaakseni kolme nappuloille, ja yksi erilainen näytölle.
Veivattavaa en ole nähnyt.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Re: lämmityslaitteen polttimoiden vaihto

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Manuaaliyksiköstä on nimenomaan kyse
# 419 Vesa Pohjalainen
P:n Vee
"Aero"
Viestit: 416
Liittynyt: To Touko 15, 2003 07:29
Paikkakunta: Ii

Re: lämmityslaitteen polttimoiden vaihto

Viesti Kirjoittaja P:n Vee »

Manuaalimallissa muistaakseni nupit vedetään irti ja niiden alta 2 torx-ruuvia pois ja naamataulu kouraan. Alta paljastuu piirilevy, jossa polttimot(, olisiko 3 kpl?) majailevat. Levyn kiinnitystä ja polttimotyyppiä en muista, levy saattoi olla vain painamallakin paikoillaan. Mutta jos ei muuten aukea niin lisää voimaa kehiin. Ei ole olemassa sellaista ongelmaa jota tietämättömyys ja raaka voima ei yhdistettynä ratkaisisi.

t. Vee
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Re: lämmityslaitteen polttimoiden vaihto

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Kuulostaa hyvältä ratkaisulta. Olen aina ollut sitä mieltä, että kun järki loppuu lisätään voimaa. :mrgreen: Pätee erityisen hyvin tietotekniikan ongelmiin.
# 419 Vesa Pohjalainen
Vastaa Viestiin