Näin avaat ja puhdistat öljypohjan OG9-3:ssa, kuvasarja
Re: Näin avaat ja puhdistat öljypohjan OG9-3:ssa, kuvasarja
Ompa harvinaisen puhdas näky. Ei edes sitä ohuenohutta rusehtavan väristä pinnoitetta ole päässyt kertymään! Itse käytin apurungon pulttien irroittamisessa 120cm pitkää hallitunkin kampea jatkovartena
T7 vm. 2001 9-3
Re: Näin avaat ja puhdistat öljypohjan OG9-3:ssa, kuvasarja
http://aijaa.com/Ofr8eC
Noi röippeet tos sihdis tuli purkuvaihees, että aikas jees pysyy kun öljyt vaihtuu max10tkm välein.
Noi röippeet tos sihdis tuli purkuvaihees, että aikas jees pysyy kun öljyt vaihtuu max10tkm välein.
9-3.1972
-
- "Aero"
- Viestit: 388
- Liittynyt: Pe Syys 21, 2012 21:25
- Paikkakunta: Epsoo
Re: Näin avaat ja puhdistat öljypohjan OG9-3:ssa, kuvasarja
Ehti olla mulla pari tuhatta km, onneks ei metsätaipaleella kilahtanut. Tais olla jo vanhaa lastua?
http://aijaa.com/kUNnSz
http://aijaa.com/2dNyjg
http://aijaa.com/RTrGG6
Ainakin ykkösen kk-laakeri on sökö.
Onko ehdotuksia mitä ja missä tehdä?
http://aijaa.com/kUNnSz
http://aijaa.com/2dNyjg
http://aijaa.com/RTrGG6
Ainakin ykkösen kk-laakeri on sökö.
Onko ehdotuksia mitä ja missä tehdä?
Oben ohne - Aero-ilmaa Ukista 2002 avo
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
Re: Näin avaat ja puhdistat öljypohjan OG9-3:ssa, kuvasarja
Neobrossilta uusi b235 pata kotiovelle n. 1800e.
Siitä sitten vaihtelee pata ja softa.
Siitä sitten vaihtelee pata ja softa.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
-
- "Aero"
- Viestit: 388
- Liittynyt: Pe Syys 21, 2012 21:25
- Paikkakunta: Epsoo
Re: Näin avaat ja puhdistat öljypohjan OG9-3:ssa, kuvasarja
No, ajamalla Aero pajalle meni, kai poiskin eli saiskohan tuosta vielä tehtyä; huomenna kuulen lisää.
Jaa, 235 sopis heittämällä 205:n tilalle?
Jaa, 235 sopis heittämällä 205:n tilalle?
Oben ohne - Aero-ilmaa Ukista 2002 avo
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
Re: Näin avaat ja puhdistat öljypohjan OG9-3:ssa, kuvasarja
Eipä noissa ole ulkoista eroa ole b205 ja b235 välillä. Tietty sen verran nuo 04 ja uudemmat koneen huohotusjärjestelmä on eri, eli samalla tilaa uudemman lyhyemmän mitsun startin (neolta käytettynä 30£) jos vanha on bosch ja halutessaan uudemman pikakiinnityksellä olevan imucobran, jos ei halua hiukka ranetella letku/putkiliitosta.
Softamuutokset järjestyy useilta harrastajilta melko näppärästi ja mahdolliseen muutoskatsastukseen sekä sen tarpeellisuuteen en ota kantaa.
Softamuutokset järjestyy useilta harrastajilta melko näppärästi ja mahdolliseen muutoskatsastukseen sekä sen tarpeellisuuteen en ota kantaa.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
-
- "Aero"
- Viestit: 388
- Liittynyt: Pe Syys 21, 2012 21:25
- Paikkakunta: Epsoo
Re: Näin avaat ja puhdistat öljypohjan OG9-3:ssa, kuvasarja
Sopiiko myös automaattiin?
Oben ohne - Aero-ilmaa Ukista 2002 avo
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
Re: Näin avaat ja puhdistat öljypohjan OG9-3:ssa, kuvasarja
Mulla 2004 femman 2.3lohko ja huohotus.
9-3.1972
Re: Näin avaat ja puhdistat öljypohjan OG9-3:ssa, kuvasarja
Sopii, tarvittaessa vaihdetaan vetolevy vauhtipyörän tilalle ja alipainepumppu "virranjakajan" paikkaan jos uusi konepaketti olikin tehty manuaaliavaihteista varten.Saabium196 kirjoitti:Sopiiko myös automaattiin?
On noita aika hyvä määrä jo vaihdettu.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Näin avaat ja puhdistat öljypohjan OG9-3:ssa, kuvasarja
tuo sihdin tukkeutuminen koskee myöskin ainakin alk. vm.98 iivareitakin siinä missä turbojenkin.muutama tullut puhdistettua ja aivan ummessa sihti sekä venttiilinkoppa täynnä karstaa kuin jakopään kotelokin.näillä mistä puhdistuksen olen tehnyt oli ajettu myös 280tkm+.
Re: Näin avaat ja puhdistat öljypohjan OG9-3:ssa, kuvasarja
Yllättävää...?
Taitaa koskea nämä tukkeutumiset ja karstoittumiset melkein kaikkia automerkkejä, kun öljynvaihdot jää liian vähille... Joko laiskuuttaan tai myyntimiesten suunnittelemalla huolto-ohjelmalla
http://www.youtube.com/watch?v=KC-SxrsgEwo
http://www.youtube.com/watch?v=W4BqDv6W280
http://www.youtube.com/watch?v=jczTdWm4ZNM
Taitaa koskea nämä tukkeutumiset ja karstoittumiset melkein kaikkia automerkkejä, kun öljynvaihdot jää liian vähille... Joko laiskuuttaan tai myyntimiesten suunnittelemalla huolto-ohjelmalla
http://www.youtube.com/watch?v=KC-SxrsgEwo
http://www.youtube.com/watch?v=W4BqDv6W280
http://www.youtube.com/watch?v=jczTdWm4ZNM
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Näin avaat ja puhdistat öljypohjan OG9-3:ssa, kuvasarja
Taitaa fysiikka tulla vastaan ennenku itse automerkki
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: Näin avaat ja puhdistat öljypohjan OG9-3:ssa, kuvasarja
Tänään teetätin Hiirosen Nesteellä tämän. 3.8 tuntia laskutettiin. Sihti oli ollut jo puoleksi tukossa joten alkoi olla korkea aika. Huohotinputkessakin oli ollut shaissea jonka oli puhdistanut. Nyt hieman häiritsee nokkaan käyvä käry kun kone on ajettu lämpimäksi. Lähteekö laippatiivisteestä jonkun aikaa käryä operaation jälkeen vai pitäskö huolestua?
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Re: Näin avaat ja puhdistat öljypohjan OG9-3:ssa, kuvasarja
Dp/turboliitoksen irroituksessa käytetyt crct käryää ekat puolituntia..
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Näin avaat ja puhdistat öljypohjan OG9-3:ssa, kuvasarja
Niinpä tietenni. Olishan tuo pitäny itelläki tajuta. Kuitissa suositellaan nelipyöräsuuntausta apurungon irrotuksen vuoksi. Mitä olette mieltä onko tarpeen? Kiitos Hook.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97