Lohkolämmittimen asennus

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Saab93
Matalapaineturbo
Viestit: 163
Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 16:25
Paikkakunta: Järvenpää

Lohkolämmittimen asennus

Viesti Kirjoittaja Saab93 »

Näin talvea odotellessa pitäsi alkaa asentamaan tuohon mun tuontipeliin lohkolämppäri.
Olen ajatellut asentaa lämmittimen joka laitetaan alavesi letkun väliin, mut niitä ei tahdo löytyä oikein mistään mitä minä olen etsinyt. Onko kellään kokemuksia tämmöisestä lämmittimestä?
Jos nyt sitten joutuu laittamaan tuon lohkon kylkeen tulevan mallin niin ottaisin vastaan tietoja edullisista korjaamoista PK-seudulla jotka tekevät asennuksen. Jos itse alkaa asentaan ni taitaa olla aika kova homma.
Auto on 2001vm 9-3SE.
Saab 93 205Hp Jenkkimalli!!!!!
*MYYNNISSÄ*
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuumer »

Yhtä 01-mallista 9-3:sta kun kattelin niin lohkolämppäri oli asennettu moottorin etuosaan, pakosarjan yläpuolelle, oikealle puolelle. Pitäisi olla melko helppo asentaa ihan omin voiminkin.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

2 tuntia otti multa toissa keväänä lohkolämmittimen ja sisähaaran laitosta.
Pikkupaja Jyväskylässä, Oaset-liikkeen päädyssä.
Tarvikkeet jotain 195e, töineen 270e

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuumer »

Motonetistä Temron lohkolämppäri johtosarjalla ja sisätilahaaroituksella n.120€ Calixin vastaava n.150€ ja Defan setti 172€
Pitäisi munkin tuo hommata.
Saab93
Matalapaineturbo
Viestit: 163
Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 16:25
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Saab93 »

Eiks sen blommin irrottaminen ole aika hankala homma?
Saab 93 205Hp Jenkkimalli!!!!!
*MYYNNISSÄ*
jari
"Aero"
Viestit: 401
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:30
Paikkakunta: 81720

-

Viesti Kirjoittaja jari »

eikäs se vaan lyödä meisselillä poikittain ja sitten nykästään irti kuin heiluva hammas?ainakii joskus aikoinaan näin tehtiin :oops:
kf3461
"Turbo"
Viestit: 298
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 08:41
Paikkakunta: Kouvola

pakkastulppa

Viesti Kirjoittaja kf3461 »

Näinkin voi tehdä- Poraaminen taitaa olla kuitenskin mukavanpi homma. Ropun pohjaan reikä, (kantsii kattoo mihkä kulmaan reikä), rautaa reikään ja pientä nitkutusta.

Parhaan suorituksen tällä saralla olen nähnyt aikanaan kurssikeskuksessa, oppilas tais käydä silloista autosähkö kakkosta. Kuudenmillin terällä koko mitalla sisään ja valitus opettajalle, lastussa on alumiiniä. Muuten hyvä juttu mutta, oli tulen uusi turbo Buikki. No, vakuutushan korvasi uuden koneen.
Samantyyppinen vahinko tehtiin kuulemma vanhaan kuuppaan samassa
talossa, korjaus: Reikään kierre, pultti paikalleen, hoonaus, eikä valituksia tullu.
Tarinan opetus, ropun toisella puolella ei välttämättä ole kovinkaan paljon tilaa. (Alumiinilastu oli männänhelmasta).
Ilu
# 2018
0456713526 ja suapi soitella
Vastaa Viestiin