Näinhän se on, mutta kuitenkin itselleni tuli aina OG900:lle suunnattuja huoltotarjouslappusia, koska autorekisterikeskuksen mukaan minun täytyi ajaa OG900:lla, kun se kerran oli 1993 rekisteröity. Samaten vaihtotarjousta laskettaessa tarjous tuli ensin OG:n mukaan, vaikka nimenomaan korostin, että kyseessä on uusikoppainen malli, vaikka se onkin -93 rekisteröity.TK kirjoitti:Ensimmäiset autot tulivat aikanaan Vaasaan elokuussa 1993.. Tietääkseni kaikki NG:t olivat suoraan M1994-autoja.
900se -96vm Varusteet uutena?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
No kun näistä lisä- ja vakiovarusteista puhutaan, niin avittakaapas uusvanhaa Saabistia...
Saksan tuomisena tuli nyt 900 2.0 S -95, mittarissa komeat 69 tkm. Varusteina ainakin tietokoneet, radio audiojärjestelmällä, ABSit, sumuvalot myös eteen, metalliväri, sähköantenni, digitaaliset ajokilometrit, kierroslukumittari, 2*airbag, automaatti-ilmastointi, kaukolukko, hälyttimet mallia Saabin oma, kangasmatot, valopyyhkijät, sähkölasit ja peilit sekä SID
Mitkähän näistä nyt sitten on lisävarusteita. No ilmastointi tietenkin, mut mitään muuta? Edellisen Saabin omistuksesta onkin vierähtänyt jo yli kolme vuotta, silloin oli 900 2.0 kaasarilla mallia -89. Edellinen auto oli VW Vento, mutta sairaus voitti ja saabismi valtasi taas mielen...
Saksan tuomisena tuli nyt 900 2.0 S -95, mittarissa komeat 69 tkm. Varusteina ainakin tietokoneet, radio audiojärjestelmällä, ABSit, sumuvalot myös eteen, metalliväri, sähköantenni, digitaaliset ajokilometrit, kierroslukumittari, 2*airbag, automaatti-ilmastointi, kaukolukko, hälyttimet mallia Saabin oma, kangasmatot, valopyyhkijät, sähkölasit ja peilit sekä SID
Mitkähän näistä nyt sitten on lisävarusteita. No ilmastointi tietenkin, mut mitään muuta? Edellisen Saabin omistuksesta onkin vierähtänyt jo yli kolme vuotta, silloin oli 900 2.0 kaasarilla mallia -89. Edellinen auto oli VW Vento, mutta sairaus voitti ja saabismi valtasi taas mielen...
-Kuopion kunkku
taipaapi kaikissa GM900 vehkeissä olla vakiona pohjalla ABS, valopyyhkijät, sähkölasit, sähköpeilit, 1x airbag.
Omasta saksaimportista (ng900t-94) puuttuu tuo metalliväri, kun mustaa ei ole saanut metallina (?) sekä sähköllä aukeava katto ja sähkösäätöiset penkit, mutta muina korvaavina lisävarusteina mainitsemiesi lisäksi löytyy kattoluukku, nahkajakkarat, spoileri, cruise, turbo.. Nyt menossa steg3
Kilometrejä oli uitettaessa itsellä 190t.. Joten huolettomamman yksilön olet varmaan löytänyt kytkimen, tasapainoakselien, yms kuluvien osien osalta, jos tuo 69tkm pitää paikkansa.
... Tietty lahonneita (vaihtoon menneitä) kumi&muoviosia olen löytänyt jo 10v vanhasta autostani, kuten jäähdytin, virranjakajan o-rengas, lämmityslaitteen vesiletkut, ilmastoinnin putket sekä luvassa on varmasti vielä paljon muuta mitä en vielä ole huomannut omastani 18tkm ajolla, joten voinet varautua pieniin vaihtotöihin muutaman vuoden sisällä
Hook
Omasta saksaimportista (ng900t-94) puuttuu tuo metalliväri, kun mustaa ei ole saanut metallina (?) sekä sähköllä aukeava katto ja sähkösäätöiset penkit, mutta muina korvaavina lisävarusteina mainitsemiesi lisäksi löytyy kattoluukku, nahkajakkarat, spoileri, cruise, turbo.. Nyt menossa steg3
Kilometrejä oli uitettaessa itsellä 190t.. Joten huolettomamman yksilön olet varmaan löytänyt kytkimen, tasapainoakselien, yms kuluvien osien osalta, jos tuo 69tkm pitää paikkansa.
... Tietty lahonneita (vaihtoon menneitä) kumi&muoviosia olen löytänyt jo 10v vanhasta autostani, kuten jäähdytin, virranjakajan o-rengas, lämmityslaitteen vesiletkut, ilmastoinnin putket sekä luvassa on varmasti vielä paljon muuta mitä en vielä ole huomannut omastani 18tkm ajolla, joten voinet varautua pieniin vaihtotöihin muutaman vuoden sisällä
Hook
kuningaz kirjoitti:No kun näistä lisä- ja vakiovarusteista puhutaan, niin avittakaapas uusvanhaa Saabistia...
Saksan tuomisena tuli nyt 900 2.0 S -95, mittarissa komeat 69 tkm. Varusteina ainakin tietokoneet, radio audiojärjestelmällä, ABSit, sumuvalot myös eteen, metalliväri, sähköantenni, digitaaliset ajokilometrit, kierroslukumittari, 2*airbag, automaatti-ilmastointi, kaukolukko, hälyttimet mallia Saabin oma, kangasmatot, valopyyhkijät, sähkölasit ja peilit sekä SID
Mitkähän näistä nyt sitten on lisävarusteita. No ilmastointi tietenkin, mut mitään muuta? Edellisen Saabin omistuksesta onkin vierähtänyt jo yli kolme vuotta, silloin oli 900 2.0 kaasarilla mallia -89. Edellinen auto oli VW Vento, mutta sairaus voitti ja saabismi valtasi taas mielen...
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
No kyllä, nimenomaan näin! Turboahan ei heti saanutkaan, eli 2.3 oli tehokkain versio sitten ensi alkuun. Turbo saapui vasta vuoden 1994 puolella. Taisi olla 187 900 mk 2.3 S, eli lisähinta 18 000 markkaa 2.0 S:ään.tsaarela kirjoitti: 2,3:issa S:issä oli SID2 ja rundikello jo vuonna 1994. Ainoastaan 2-litrainen S oli varustettu ns. Corsan mittaristolla Vectran pohjalevyn ja Astran taka-akselin lisäksi.
edit: miten toi muuten oikeasti meni tuo GM-osien käyttö (Corsan mittariston toki jokainen voi käydä toteamassa itsekin ? Oliko Vectra A:n taka-akseli suoraan?