Otsikon mukaisilla ongelmilla painitaan 9-3 Aeron kanssa.
Auto toimi mainiosti, kunnes varoitusvalot pomppasi tauluun ja maisema täyttyi savusta. Aiempaa ongelmaa varoitusvaloista ei ollut esiintynyt, kerran käytti CE-vikavalon näkyvissä muttei ilmaantunut uudestaan.
Hinurilla pajalle ja todettiin, että yksi mäntä on sulanut, muut männät toimivassa kunnossa.
Uusi tekniikka nyt tilattu ja aiemmat tapahtumat halutaan välttää, joten veikkaukset mahdollisesta konerikon aiheuttajasta olisivat tervetulleita.
jcarlson mainitsi tässä topicissa lähes samanlaisilla ongelmilla olevalle ilmamassamittarin olevan todennäköisimmin rikki, varmaankin sama pätee myös tähän?
OG 9-3 mäntä sulanut
OG 9-3 mäntä sulanut
ex. 9-3SS 2.0t Vector MY03
ex. 9-3 2.0T Aero MY01
ex. 9-3 2.0T Aero MY01
Re: OG 9-3 mäntä sulanut
No ensimmäisenä softan päivitys sellaiseksi ettei konerikko ole ihan heti siitä kiinni ja opensid näytöillä pääset haarukoimaan onko ilmamassamittari rikki vai tuliko ongelma jostain muusta suunnasta.
Mutta kyllä, ei paljoa tarvi pitempään polkea laihalla seoksella jotta T7 männät tulee ulos. Mikä softa oli eculla käytössä ?
Mutta kyllä, ei paljoa tarvi pitempään polkea laihalla seoksella jotta T7 männät tulee ulos. Mikä softa oli eculla käytössä ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: OG 9-3 mäntä sulanut
Jep, sitten immu syyniin. Helpoiten tosiaan pääset jyvälle kun saat opensidiltä tai techiltä mitatun ilmamassan ja ahtopaineen yhtä aikaa näkyville.
2 litraisella 1000 mg ja 1 bar or karkea muistisääntö jota imuilman lämpötila tietty muuttaa mutta noi mäntärikot tulee jos mitatut ilmamassat on reilusti alle eikä nakutustunnistus ala vetään hanoja kiinni.
Onko rauta muuten vakio ettei mitään ylikireitä hukkapporteja tai bleedejä ole käytetty ?
Uuteen koneeseen uudet NGK BCPR7ES-11 tulpat, toivottavasti edellisessä oli samat.
2 litraisella 1000 mg ja 1 bar or karkea muistisääntö jota imuilman lämpötila tietty muuttaa mutta noi mäntärikot tulee jos mitatut ilmamassat on reilusti alle eikä nakutustunnistus ala vetään hanoja kiinni.
Onko rauta muuten vakio ettei mitään ylikireitä hukkapporteja tai bleedejä ole käytetty ?
Uuteen koneeseen uudet NGK BCPR7ES-11 tulpat, toivottavasti edellisessä oli samat.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: OG 9-3 mäntä sulanut
Saamieni tietojen mukaan tekniikka on täysin alkuperäisessä kunnossa, eli ei mitään virityksiä. Mainitsemasi tulpat lähtevät ostoslistalle ja arvot mittaukseen, kiitokset vinkeistä. 

ex. 9-3SS 2.0t Vector MY03
ex. 9-3 2.0T Aero MY01
ex. 9-3 2.0T Aero MY01