täyteen paskaa, tuotu jenkeistä, kävi mutta mottori kuullosti vähemmän terveeltä,
ajettu 120tml.
eipä kauheesti ollut äkkiseltään koneita myynnissä, niin ostin ruotsista tuodun 9-3
-99 automaatin b204 150hv.(loput osat autosta tulee myyntiin tänne, automaatti, tumma nahkasisusta ym, ym.)
koneet jo pois keulilta ja osittain purettu ihmeteltäväksi...
KYSYMYS KUULUU ONKO KUKAAN LAITTANUT TUOTA B204:N ALAKERTAA B205:N
PARIKSi? mitä ongelmia tuli eteen ja onnistuuko yleensä...
todettua: pakko laittaa b205:n kansi, kun imusarja erilainen ja et saa OBD testin
toimiin..
kannentiivisteet erilaiset b204 paksumpi, ilmeisemmin pitää laittaa b204:n tiiviste koska b204:n männät tulee lohkosta yli..vanhat tiivisteet b204 1,2mm ja b205 0,5mm
onko kukaan laskenut kuinka käy puristus suhteelle...palotilat vissiin samat, mut b205:n imuventtiileissä kupit....b205 männät jää lohkon alapuolelle ja mäntä tasapäinen hyvin pienellä kupilla, b204 männät tulee lohkosta hiukan yli, mutta männässä isompi kuppi ja venttiileille kolot....taitaapi puristus laskea imuventtiileissä
olevien kuppien verran...mihinköhän laitoin mittavehkeet 10v sitten...
jakopään ja tasapainoakseleiden korjaus sarjat jo ostettu, laakerit ja männänrenkaat viä tilaukseen, koska n,200 satkua jo koneilla menty, ettei tarvi seuraavan omistajan heti aukasta
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
pasi o4o5o86549