Itsellä kytketty noin ja vähän sitä ongelmaa tuppaa olemaan että kun valotehoa on riittävästi joutuu pitkät tiputtamaan pois todella ajoissa ettei vastaantulija sokaistu, jolloin jää reiluhko "pimeä" hetki kun lähivalot kolkissa sen verran takamuksesta. Parempi ois jos sais samuttettua ensin lisävalot ja sitten vasta normi pitkät, mutta kaden katkaisijan kanssa ei jaksais alkaa leikkimään...Koskimaa kirjoitti:Lisäpitkien releen ohjausjännitteen otin itse kuskinpuolen umpion takaa pitkän valon johdosta haara-abikolla. Ja hyvin eristettynä sähköteipillä.
Jos jollain on ideaa miten viiksen saisi viritettyä toimimaan näin
1 nykäsy pitkät + lisäpitkät päälle
2 nykäsy lisäpitkät pois
3 normi pitkät pois
niin oisin kiitollinen.
Lisäpitkät mulla kiinni motonetin rekisterintaustalevyssä ilman erillistukia ja eivät väpäjä niin paljoa että alkaisi häiritä. Pois otto/laitto on parin minsan homma, niin ei tarvii nuit susirumia kannuja olla aina katsomassa