MP Performance?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo

MP Performance?

Viesti Kirjoittaja Tuumer »

http://www.mpperformance.com/93.asp
Onko kukaan tilannut kyseisestä puljusta osia?

Tuo VRK kiinnostaisi kovasti, hinta ei vaikuta pahalta verrattuna Abbotin hintaa... vaikka tulee tullit päälle.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

#1730
500whp.net member
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuumer »

Kiitos vinkistä, olin tevisuun yhteydessä.

Siltikin kiinnostaisi kuulla kokemuksia tuolta putiikista tilatessa?
Vahvemman takavakaajan käyttökokemuksia kiinnostaisi kuulla myös.
Eesau
"Tuplakaasari"
Viestit: 70
Liittynyt: Su Helmi 01, 2004 17:45

Viesti Kirjoittaja Eesau »

[Vahvemman takavakaajan käyttökokemuksia kiinnostaisi kuulla myös.]

Sama täällä. Vaikka täkäläisessä merkkikorjaamossa sanoivatkin, ettei noilla paljoa saa aikaan. Suosittelivat vaan tukevampia iskareita.
Saab 9-3 2.0t -01
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Tuo "säädettävä vaihteen lyhennin(Adjustable Short Shifter )"
voisi olla myös aika mielenkiintoinen :wink: :D
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuumer »

Eikö kukaan tosiaan ole mitään tuolta putiikista tilannut???

VRK-tarve meni jo ohi, mutta kiinnostaisi kyllä jossain vaiheessa tuolta tuo takavakaaja ja vaihdevälin lyhentäjä tilata.
Saakos tuota takavakaajaa muuten muualta fiksuun hintaan?
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Tuumer kirjoitti:Eikö kukaan tosiaan ole mitään tuolta putiikista tilannut???

VRK-tarve meni jo ohi, mutta kiinnostaisi kyllä jossain vaiheessa tuolta tuo takavakaaja ja vaihdevälin lyhentäjä tilata.
Saakos tuota takavakaajaa muuten muualta fiksuun hintaan?
Voisi harkita tuon tekemistä jos ensin selvittäisi millaisen tekisi...
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuumer »

tevisu kirjoitti:
Tuumer kirjoitti:Eikö kukaan tosiaan ole mitään tuolta putiikista tilannut???

VRK-tarve meni jo ohi, mutta kiinnostaisi kyllä jossain vaiheessa tuolta tuo takavakaaja ja vaihdevälin lyhentäjä tilata.
Saakos tuota takavakaajaa muuten muualta fiksuun hintaan?
Voisi harkita tuon tekemistä jos ensin selvittäisi millaisen tekisi...
Pystyisitkö mahdollisesti tekemään molemmat, takavakaajan ja lyhentimen?
Pitäisikö takavakaaja tehdä jousiteräksestä?

Jollain sivulla törmäsin DIY-malliseen vaihdevälin lyhentimeenkin, oli tosin NG 900:ssa.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Tuumer kirjoitti:Jollain sivulla törmäsin DIY-malliseen vaihdevälin lyhentimeenkin, oli tosin NG 900:ssa.
On varmaan toi ERP:n sivu :arrow: http://www.lehigh.edu/~cak7/Upgrades/SS ... ifter.html

Muo kiinnostaa kyllä kans toi takavakaaja..Aika paljon sitä on mun mielestä ulkomailla hehkutettu..
Mut mites se olikaan Viggenissä ? Joku vakaaja oli erilainen kuin muissa 9-3, oisko se ollu etupäässä :roll:
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Pade se on se etupään k-vakaaja joka on erilainen, viggenissä 24mm muissa 26mm.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Stressfläkt kirjoitti:Pade se on se etupään k-vakaaja joka on erilainen, viggenissä 24mm muissa 26mm.
Näin muistelin kanssa ! Kiitoksia !
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

tevisu kirjoitti:
Tuumer kirjoitti:Eikö kukaan tosiaan ole mitään tuolta putiikista tilannut???

VRK-tarve meni jo ohi, mutta kiinnostaisi kyllä jossain vaiheessa tuolta tuo takavakaaja ja vaihdevälin lyhentäjä tilata.
Saakos tuota takavakaajaa muuten muualta fiksuun hintaan?
Voisi harkita tuon tekemistä jos ensin selvittäisi millaisen tekisi...
Tepa sorvaa ja saahaan halvalla hyvät vakaajat :D

Se mitä matskua toi pitäs olla on sitten arvoitus :roll:
Jotain jousiterästä vai umpirautaa vai mitä :?:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuumer »

Stressfläkt kirjoitti:Pade se on se etupään k-vakaaja joka on erilainen, viggenissä 24mm muissa 26mm.
Olen aina luullut, että paksummat vakaajat on tukevammat, mutta ilmeisesti Viggenissä on tuo vakaaja systeemi on jotenkin erillainen vai miksi se ohuempi olisi?
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Tuumer olet oikeassa, mutta viggenissä on haluttu käyttää pehmeämpää.
Syy vähemmän aliohjautuva ja parempi pito kurveissa (sisäpuolen rengas ei nouse yhtä herkästi ilmaan)
Takana jäykempi aiheuttaa enemmän yliohjautuvuutta.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuumer »

Stressfläkt kirjoitti:Tuumer olet oikeassa, mutta viggenissä on haluttu käyttää pehmeämpää.
Syy vähemmän aliohjautuva ja parempi pito kurveissa (sisäpuolen rengas ei nouse yhtä herkästi ilmaan)
Takana jäykempi aiheuttaa enemmän yliohjautuvuutta.
Ok, eli normaali saabin aliohjautuvuutta voisi yrittää vähentää paksummalla takavakaajalla. Mitenköhän paljon tuohon voi takavakaaja sitten vaikuttaa? Tuskin kovinkaan radikaalisti, mutta ehkä jotenkin.
Vastaa Viestiin